Waarom moet ik communiceren via een webcareteam op facebook of via twitter? Ik heb jullie inmiddels 20x gemaild, maar geen reactie, bellen helpt niet, jullie beloven terug te bellen maar ook dat doen jullie. Naar aanleiding van de uitzending van Kassa waarin Tisha van Lammeren aangeeft dat je op kan zeggen zonder boete als je niet tevreden bent. Zelfs dit heb ik al 2x geprobeerd, dat moet dan via de teamleider, die het goed moet keuren, waarop jullie beloven terug te bellen, na 3 dagen. Ook hier geen reactie. De enige keren dat jullie kunnen mailen is als ik het abonnementsgeld storneer, dan heb ik binnen een dag een reactie.
Nog één keer. Ik heb al maanden dat ik geen wifi heb op mijn telefoon, laptop, computer, tv. Hij kan pagina's niet downloaden/ophalen. Ik hoef niet op jullie community te kijken want inmiddels hebben jullie telefonisch al tig keer gereset en weet ik wat allemaal gedaan, waarop jullie conclusie is dat het idd raar is. Zoals beloofd door Tisha van Lammeren zou ik graag zien dat ik mijn abonnement bij jullie kan beëindigen zonder boete. Klacht Kenmerk 2352/65997372. Zou graag zien dat jullie via mail contact opnemen.