Geen internet Amsterdam nieuw west

  • 25 October 2023
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Ik heb in Amsterdam nieuw west opeens vrijwel geen internet meer. Modem resetten werkt niet. Zelfs op telefoon valt niet of nauwelijks te streamen, laat staan op tv. Via de telefoon geen helpdesk bereikbaar. Via internet alleen een chatbot. Nergens melding van storing?

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hoi @Steshaster, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en het lijkt erop dat je weer online bent. Klopt dit? Wel is mij opgevallen dat je nog in bezit bent van een verouderd modem, de DrayTek. Deze ruil ik graag voor je om naar een nieuwer model. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Steshaster, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en het lijkt erop dat je weer online bent. Klopt dit? Wel is mij opgevallen dat je nog in bezit bent van een verouderd modem, de DrayTek. Deze ruil ik graag voor je om naar een nieuwer model. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten?

Reageer