-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
Hallo,
Doordat onze woning verkocht is en ik mijn T-Mobile wilde meenemen kon dit ineens niet door dat de nieuwe bewoner T Mobile had aangevraagd op het huidige adres. Er was dus een migrate? Aangevraagd.
D.mv. contact te hebben gehad met de klantenservice werd mij gevraagd een verhuisbericht door te mailen naar een gekregen emailadres. Hierop heb ik een bevestiging van ontvangst gekregen op 21 juli jl. Nu 23 dagen later weet ik nog niks.
Ik wil nu mijn modem etc maar terug laten sturen en een nieuw pakket aanvragen voor mijn nieuwe woning. Het liefst heb ik dit voor 26-08-23.
Binnen mijn T-Mobile thuis kom ik er niet uit, kan ik nu wel goed geholpen worden?
Hey @MAIF0172, welkom op onze Community!
Dat is inderdaad niet heel handig, maar geen zorgen. We kunnen dit gemakkelijk oplossen door het contract te beëindigen en een nieuwe order in te leggen. Ik kan geen nieuwe order inleggen, daarvoor zou je onze Sales afdeling moeten opbellen. Zij zijn te bereiken op: 0800-0419, als het goed is kunnen zij ook je huidige contract opzeggen zonder extra kosten. Je hebt alles al aangeleverd dus dit zou soepel moeten lopen. Als onze Sales afdeling je contract niet kan beëindigen dan kan ik dat voor je doen! Kan je mij een terugkoppeling geven als je hun gebeld hebt? Ik ga er vanuit dat zij dit voor je kunnen doen.
Bekijk origineel