T-Mobile thuis modem verhuizen

  • 13 August 2023
  • 10 reacties
  • 33 Bekeken

Hallo,

Doordat onze woning verkocht is en ik mijn T-Mobile wilde meenemen kon dit ineens niet door dat de nieuwe bewoner T Mobile had aangevraagd op het huidige adres. Er was dus een migrate? Aangevraagd.

D.mv. contact te hebben gehad met de klantenservice werd mij gevraagd een verhuisbericht door te mailen naar een gekregen emailadres. Hierop heb ik een bevestiging van ontvangst gekregen op 21 juli jl. Nu 23 dagen later weet ik nog niks.

Ik wil nu mijn modem etc maar terug laten sturen en een nieuw pakket aanvragen voor mijn nieuwe woning. Het liefst heb ik dit voor 26-08-23.

Binnen mijn T-Mobile thuis kom ik er niet uit, kan ik nu wel goed geholpen worden?

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @MAIF0172, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad niet heel handig, maar geen zorgen. We kunnen dit gemakkelijk oplossen door het contract te beëindigen en een nieuwe order in te leggen. Ik kan geen nieuwe order inleggen, daarvoor zou je onze Sales afdeling moeten opbellen. Zij zijn te bereiken op: 0800-0419, als het goed is kunnen zij ook je huidige contract opzeggen zonder extra kosten. Je hebt alles al aangeleverd dus dit zou soepel moeten lopen. Als onze Sales afdeling je contract niet kan beëindigen dan kan ik dat voor je doen! Kan je mij een terugkoppeling geven als je hun gebeld hebt? Ik ga er vanuit dat zij dit voor je kunnen doen.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MAIF0172, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad niet heel handig, maar geen zorgen. We kunnen dit gemakkelijk oplossen door het contract te beëindigen en een nieuwe order in te leggen. Ik kan geen nieuwe order inleggen, daarvoor zou je onze Sales afdeling moeten opbellen. Zij zijn te bereiken op: 0800-0419, als het goed is kunnen zij ook je huidige contract opzeggen zonder extra kosten. Je hebt alles al aangeleverd dus dit zou soepel moeten lopen. Als onze Sales afdeling je contract niet kan beëindigen dan kan ik dat voor je doen! Kan je mij een terugkoppeling geven als je hun gebeld hebt? Ik ga er vanuit dat zij dit voor je kunnen doen.

Hallo,

Zojuist heb ik drie keer tevergeefs gebeld, het contact wordt automatisch gebroken wanneer er een muziekje afgespeeld moet worden of dat deze niet afgespeeld wordt. Ben het best wel een beetje beu dat dit al zo'n 3 weken moet duren en als je een nieuwe klant wordt je zo in een keer alles geregeld krijgt.

Kan jij dan wel mijn contract opzeggen en zorgen dat ik een nieuw pakket krijg toegestuurd en geïnstalleerd? Het liefst heb ik dit al voor 26-08. 

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MAIF0172, ik kan alleen je huidige contract opzeggen. Het beste wat je kunt doen is bellen naar dat nummer of naar een T-Mobile winkel gaan in de buurt. Zij kunnen dit samen voor je in gang zetten. Ik kan namelijk geen nieuw abonnement afsluiten en dus ook geen nieuw pakket opsturen. 

Hallo,

 

Wil je dan mijn huidige contract opzeggen zodat ik de modem retour kan sturen met een QR code?

Dan ga ik woensdag naar de T Mobile winkel om nieuwe aan te vragen mocht dit telefonisch weer niet lukken.

 

Mvg,

 

Mark

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @MAIF0172 

Je kunt natuulijk ook supersnel een nieuwe aansluiting aanvragen via de website. De winkel doet eigenlijk precies hetzelfde…

 

Hallo,

 

Dat is allemaal te regelen maar de eerste mogelijkheid is pas 07-09. Dat is gewoon veelste laat. Ik heb alles ruim op tijd aangevraagd en ga niet akkoord met die datum.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @MAIF0172 

AH, ok.. Is het een glasvzel aansluiting, en is in de woning al een FTU (glasvezel punt) aanwezig?

Of is het een DSL aansluiting?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MAIF0172, omdat er al een migrate out gepland staat kan ik het niet per direct op zeggen. Als het goed is heb je op 16-07 een e-mail gehad om je apparatuur retour te sturen. Het abonnement zal op 28-08 stoppen omdat dat de datum is van de nieuwe bewoner. Je kan dus een nieuwe order plaatsen via onze website, telefonisch of in een T-Mobile Shop!

Dat klopt maar ik ga geen nieuwe order plaatsen voor een installatie op 07-09. Dat is veelste laat en ik heb die migrate niet aangevraagd.

Hier ben ik veel langer mee bezig dan een nieuwe klant worden en ben zeker niet tevreden met hoe ik geholpen wordt, het duurt veelste lang en erg omslachtig.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MAIF0172, dit is de enige optie op dit moment. Ik kan deze datum ook niet voor je vervroegen jammer genoeg. Je zou nog een keer naar onze Sales afdeling kunnen bellen maar ik gok dat hun ook de datum niet kunnen vervroegen. 

Reageer