Beantwoord

Terugsturen van wifi versterker, maar er loopt nog een bestelling?

  • 6 November 2023
  • 11 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb sinds eind vorig jaar een wifi versterker, en deze moest worden omgeruild voor een ander type 3 maanden geleden, omdat mijn Modem door Odido werd vervangen door een ander type. Nu wil ik deze wifi versterker terugsturen en mijn abonnement daar voor opzeggen; ik dacht dit on-line te kunnen doen, maar op het juiste (?) punt aangekomen, staat dat er nog een bestelling loopt en ik de versterker niet kan terugsturen, zie hier:

---------------------------------------------------------------------


En ik heb helemaal geen lopende bestelling, want als ik, zoals geïnstrueerd, via die link op de bestellingen pagina kijk, dan zie ik dit:

---------------------------------------------------------------


Wat is hier het probleem, of beter: wat is hier de oplossing? Ik wil dat WiFi punt wel terugsturen, en het lopende abonnement hiervoor opzeggen.

Ik hoor graag van u.

Cor

 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 8 November 2023, 12:21

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @naalroc super goed dat je contact opneemt! Ik heb meteen voor je gekeken en zo te zien is er een lopende order nog van toen jij het nieuwe T-56 modem hebt ontvangen. Ik heb deze lopende order nu voor je afgemeld. Ik heb daarnaast ook het wifi-punt voor je opgezegd, zodat je dit niet nog zelf hoeft te doen. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail met ook de instructies om het te retourneren. Mocht je hierna toch nog vragen hebben hierover, laat het mij gerust weten. Ik sta hier voor je klaar! 😊

Reputatie 2

Dank voor het helpen oplossen van dit 'probleempje’, Demi; Ik wacht rustig op de mail betreffende het retourneren van de wifi-punt.

Groet,

Cor

Reputatie 7
Badge +5

Namens Demi is dat graag gedaan @naalroc. De mail heb je inmiddels binnen maar we hebben ook dit handige topic met uitleg over het retourproces!

Reputatie 2

Namens Demi is dat graag gedaan @naalroc. De mail heb je inmiddels binnen maar we hebben ook dit handige topic met uitleg over het retourproces!

Nou, nee, die mail heb ik dus NIET binnen; ik heb ook og even gekeken in mijn mailbox van xxx@t-mobilethuis.nl waar jullie nog wel gebruik van maken (ik niet dus) maar daar is 'tie ook niet. Overigens is dat retour proces niet bepaald ingewikkeld hoor, maar misschien wil je nog even kijken waarom ik die mail dus niet heb ontvangen (ook niet in de spam….) Maar die Email heb ik wel nodig voor die QR-code/label anders weten jullie niet waarom, en van wie dat terug komt, lijkt me.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @naalroc, als het goed is heb je op 09-11 de e-mail ontvangen. De e-mail luidt: Bevestiging van je opzegging van apparatuur.

Ik heb zojuist de e-mail opnieuw verzonden. Heb je hem nu wel binnen? 

Reputatie 2

Hi @naalroc, als het goed is heb je op 09-11 de e-mail ontvangen. De e-mail luidt: Bevestiging van je opzegging van apparatuur.

Ik heb zojuist de e-mail opnieuw verzonden. Heb je hem nu wel binnen? 

Ja, hij is gisteravond binnen gekomen, om 19:04, dat was dus vele uren nadat ik had geschreven dat ik nog op dat t-mobilethuis adres had gekeken; ook je mail van vanmorgen is (nog) niet aangekomen daar. Toch gek, dat ik de notificaties van posten hier op dit forum achterelkaar, en zonder vertraging binnen krijg, maar op t-mobilethuis dus pas na vele uren. Zie hieronder voor een screenshot:

 

Maar goed dat ik nergens anders dat adres voor gebruik , alleen inkomende post van t-mobile komt daar ooit binnen… 
Maar nogmaals waarom? als de forum meldingen wel op mijn 'normale’ Email adres achterelkaar binnen komen? Die post van jou staat dat het 33 minuten geleden werd geschreven, en mijn Email melding is getimed om 11:22 , onmiddellijk dus. Het probleem van de vertraging zit dus niet bij mijn provider

Maar goed, het terugstuur probleem is opgelost, bedankt!

Cor

Reputatie 7
Badge +9

Hi @naalroc, fijn om te horen dat het gelukt is.

Ook is er wat meer duidelijkheid over de e-mails. Er gaat iets niet goed in onze server waardoor de e-mails vertraging hebben. We zijn ermee bezig! 

Reputatie 2

Goed te horen at het probleem idd bij de Odido server ligt, en niet aan mijn kant.

 

Blijft de vraag, waarom ik de melding dat er een bericht op het community/forum is geplaatst, wèl naar mijn 'normale’ mail adres wordt gestuurd, maar de systeem berichten van t-mobile/odido naar mijn, verder niet gebruikte T-mobilethuis.nl adres worden gestuurd, en belangrijker: hoe kan dit veranderd worden , door jullie of door mij, zodat als volgend jaar het t-mobilethuis adres uit de lucht gaat, ik nog wèl die systeem berichten van Odido krijg, waar nodig.

Sorry voor de topic-drift…… het wifi punt is inmiddels al onderweg…

Cor

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @naalroc, dat is een goede vraag! Dit is mogelijk doordat je voor het aanmaken van een account op de Community een ander e-mailadres hebt gebruikt, dan in ons systeem bekend is. Natuurlijk kunnen we dit wel voor je aanpassen. Wil je mij hiervoor in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Ook ontvang ik graag het e-mailadres. Dan ga ik direct voor je aan de slag! Groetjes, Ishana

Reputatie 2

Dank voor je hulp aanbod; ik heb het privé bericht zojuist verstuurd.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @naalroc, ik heb het meteen aangepast. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer