TV-verbindingsprobleem met Wi-Fi

  • 16 December 2023
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Ik heb een Samsung Smart TV en ik kan geen verbinding maken met het Wi-Fi-netwerk.  Ik heb alle methoden geprobeerd, maar het mislukte.  Het probleem is dat de naam van het Wi-Fi-netwerk op de tv staat en dat wanneer ik het wachtwoord typ, er geen verbinding wordt gemaakt.  Help alstublieft, dank u

Waqqas 4 maanden geleden

Hallo @Abdallah 

Heb je een Zyxel modem/router? Probeer het volgende eens:

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, kies bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

Kan je nu wel verbinden?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Abdallah 

Heb je een Zyxel modem/router? Probeer het volgende eens:

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, kies bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

Kan je nu wel verbinden?

Hello waqqas

Helaas is de verbinding niet tot stand gekomen. Ik weet niet hoe ik dit moet doen. Ik heb veel methoden geprobeerd, maar de verbinding werkte niet. Alleen als ik de tv internet geef vanaf mijn telefoon.

Reputatie 7
Badge +15

@Abdallah 

Bovenstaande heb je geprobeerd?

Kun je eens 5 GHz uitschakelen in de Zyxel bij de WiFi instellingen?

Mijn vriend, kun je dat alsjeblieft verduidelijken?

Reputatie 7
Badge +15

@Abdallah 

Dan ga je in je browser weer naar 192.168.1.1, log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

In het overzicht bij de WiFi instellingen schakel je 5 GHz uit.

Reageer