update modem

  • 22 March 2024
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Hai ik had net gebeld met een Odido adviseur om de router te updaten maar zij kon dat niet doen ik moest van haar even een bericht in de community sturen 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Robin Peters, goed dat je jezelf meldt, ik spring graag bij en ik meld je meteen aan voor een update! Je zal de update morgen of overmorgen ontvangen en wij zullen het modem kort herstarten om ervoor te zorgen dat de update goed doorkomt.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je apparaten! 🙂

 

Hi @emilimeters, logische vraag! Ik had je hier graag een helder antwoord op gegeven, alleen weet ikzelf niet de exacte reden. Mijn persoonlijke vermoeden is dat de nieuwe firmware nog niet genoeg getest is om andere problemen uit te sluiten. Tenslotte hebben de meeste mensen die om een update geven vrij soortgelijke apparaten waardoor niet alle apparaten uit te sluiten zijn.

Wél weet ik zeker dat we hier werken van maken, ik verwacht dat we binnenkort de update voor iedereen kunnen vrijgeven!  😄

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Robin Peters  Alle eerste welkom.

Zet je Klantennummer in het forum account zodat de moderators als ze aanwezig zijn je sneller verder kunnen helpen.

Let op in de weekenden kan het ietsje trager gaan.

Fijn weekend 

Reputatie 3

nogmaals de vraag, waarom moet dat op individueel verzoek via de community? is alleen maar extra werk en geeft extra gedoe. Update alles toch gewoon zoals dat normaal is in de IT. Waarom zo omslachtig?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Robin Peters, goed dat je jezelf meldt, ik spring graag bij en ik meld je meteen aan voor een update! Je zal de update morgen of overmorgen ontvangen en wij zullen het modem kort herstarten om ervoor te zorgen dat de update goed doorkomt.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je apparaten! 🙂

 

Hi @emilimeters, logische vraag! Ik had je hier graag een helder antwoord op gegeven, alleen weet ikzelf niet de exacte reden. Mijn persoonlijke vermoeden is dat de nieuwe firmware nog niet genoeg getest is om andere problemen uit te sluiten. Tenslotte hebben de meeste mensen die om een update geven vrij soortgelijke apparaten waardoor niet alle apparaten uit te sluiten zijn.

Wél weet ik zeker dat we hier werken van maken, ik verwacht dat we binnenkort de update voor iedereen kunnen vrijgeven!  😄

Reageer