Verbinding maken met verkeerd wifipunt.

  • 6 December 2023
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Beste lezers.

wie heeft er een antwoord op het volgende probleem.

Ik heb beneden een t56 modem staan 

boven op zolder moet ik heel goed wifi hebben voor mijn vr.

dus daar staat het wifipuntwx5600 (bedraad aangesloten op het modem)

werkt allemaal prima 

door het hele huis goed signaal en op zolder ook vol gas.

 

nou is het volgende een probleem.

spullen van de begane grond (tv,camera,enz) maken verbinding met het wifipunt van zolder.

Met als gevolg een slechte verbinding.

spullen van zolder (wasmachine , spelcomputer,smart stekker enz)maken verbinding met het modem beneden 

Het klopt allemaal niet in mijn hoofd.

In de t56 staat de verbinding ook in het rood alszijnde slecht signaal terwijl boven heel goed signaal is.

 

easy mesh staat aan.

ik had al gedacht om mac adressen te weigeren beneden van bvb de wasmachine boven zodat hij boven verbinding maakt.  maar dan worden ze geweigerd over het hele netwerk denk ik?

kan ik apparaten verbinding laten maken met een vooraf ingesteld wifi punt?

graag ideen.

alvast bedankt.

 

 

 

 

 

 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hey @Kaleknakker, we zijn voor je gaan kijken of we iets hebben kunnen vinden.

We zijn het apparatuur en je wifinetwerk ingedoken en we zien dat een aantal apparaten de bandsteeringverzoek rejecten. Het modem stuurt ze naar de WX maar het apparatuur laat het niet toe. Op dit moment hebben we hier geen oplossing voor. We weten namelijk niet waardoor dit komt. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Kaleknakker, we zijn voor je gaan kijken of we iets hebben kunnen vinden.

We zijn het apparatuur en je wifinetwerk ingedoken en we zien dat een aantal apparaten de bandsteeringverzoek rejecten. Het modem stuurt ze naar de WX maar het apparatuur laat het niet toe. Op dit moment hebben we hier geen oplossing voor. We weten namelijk niet waardoor dit komt. 

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb gelijk een vraagje over privacy.

Waar heb ik toestemming gegeven om in mijn netwerk te kijken?

Ik vind dat nog wel een dingetje..

 

Hey @Kaleknakker, we zijn voor je gaan kijken of we iets hebben kunnen vinden.

We zijn het apparatuur en je wifinetwerk ingedoken en we zien dat een aantal apparaten de bandsteeringverzoek rejecten. Het modem stuurt ze naar de WX maar het apparatuur laat het niet toe. Op dit moment hebben we hier geen oplossing voor. We weten namelijk niet waardoor dit komt. 

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb gelijk een vraagje over privacy.

Waar heb ik toestemming gegeven om in mijn netwerk te kijken?

Ik vind dat nog wel een dingetje..

 

Reputatie 7
Badge +9

Je vraagt in je eerste bericht om antwoord op je vragen. Zonder een blik te werpen op je netwerk kan ik daar geen antwoord op geven @Kaleknakker. Wij hanteren strenge privacy reglementen, als je meer vragen daarover hebt kun je op onze website terecht: Privacy | Odido  

Reageer