Wap wx5600 wifipunt

  • 21 April 2024
  • 5 reacties
  • 44 Bekeken

Goede middag, ik had twee dagen geleden een nieuwe modem en nieuwe wifi versterker van odido binnen gekregen maar krijg hem niet met elkaar verbinden loopt goed tot het moment om bekabeld aansluiten dan wordt de power ledje Orange dan zenden de wifi punt geen wifi uit maar veel connectie van het wifi van de modem ik zit al 3 dagen er mee te kloten heeft iemand een idee waarmee het aan ligt.   

.p/s alle stappen geprobeerd vanuit community odido zelf en zyxel community.

Teresa van Odido 11 dagen geleden

@Thaile Dank je wel voor je terugkoppeling en het proberen van de tips van @Waqqas

Wil je het wifipunt eens terugzetten naar fabrieksinstellingen? Je doet dit door met een pinnetje het knopje op de achterkant minimaal 10 seconden in te drukken. 

Wil je vervolgens de stappen nogmaals volgen, lukt het nu wel?

Ik sta in ieder geval klaar om je verder te helpen! 😀

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Thaile 

Het is een kwestie van geduld hebben, hopelijk lukt het met deze handleiding :

https://www.odido.nl/service/bestelling/internet-tv/installeren

 

Het handelieding was heel duidelijk en hulpvaardig maar heelas was het tocht niet gelukt want ik kan op het wifi punt wifi nog steeds niet kunnen inloggen.

Reputatie 6
Badge +2

@Thaile Dank je wel voor je terugkoppeling en het proberen van de tips van @Waqqas

Wil je het wifipunt eens terugzetten naar fabrieksinstellingen? Je doet dit door met een pinnetje het knopje op de achterkant minimaal 10 seconden in te drukken. 

Wil je vervolgens de stappen nogmaals volgen, lukt het nu wel?

Ik sta in ieder geval klaar om je verder te helpen! 😀

ja het is gelukt maar voor een paar minuten dan blijkt zijn dat het wifipunt stop met zending want ik kunnen de naam van het wifipunt niet meer vinden..

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Thaile, waar kan je precies de naam van het wifipunt niet meer vinden? Mocht dit in jouw netwerklijst zijn, dan kan dit kloppen. Er wordt namelijk een mesh-netwerk opgezet waarbij de wifipunten dezelfde naam aannemen als jouw wifinetwerk. Jouw toestel verbindt vervolgens automatisch met het wifipunt waarbij je de sterkste verbinding krijgt. 

Reageer