Beantwoord

Wifi gooit me er steeds uit, gisteren pas begonnen



Toon eerste reactie

29 reacties

@UsefullSpoon

Maak je toevallig gebruik van een switch, versterker of 2de router die misschien problemen veroorzaakt? Zoja probeer dan alles eens los te koppelen.

Nee, ik heb alleen maar de router die ik heb gekregen en daar blijft het bij

Het is verder aan te raden om in de mogelijkheid te zijn om bedraad te testen.

Ik zal morgenochtend even een kabel ophalen bij de action ofzo. Maar zal de proxyserver dan wel gevonden kunnen worden? 

Fijn om te horen dat het probleem met de tv is opgelost 🙂

:) 

Reputatie 7
Badge +15

@UsefullSpoon

Maak je toevallig gebruik van een switch, versterker of 2de router die misschien problemen veroorzaakt? Zoja probeer dan alles eens los te koppelen en daarna controleren of de WiFi nog steeds problemen geeft of niet.

Het is verder aan te raden om in de mogelijkheid te zijn om bedraad te testen.

Fijn om te horen dat het probleem met de tv is opgelost 🙂

Hoi, 

- Het lampje brandt niet rood als iemand van het internet word afgegooid

- Bekabeld kan ik geen meting van doen dmv het niet in bezit hebben van een ethernet kabel

- ik haal zowel het media apparaat als de router van het stroom

- de tv instelling die je me hebt gegeven hebben wel gewerkt. Probleem 1 is opgelost! Nu de rest nog haha

 

Groet, 

UsefullSpoon 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @UsefullSpoon 

Merk je dat het internet lampje op de router rood gaat branden wanneer iemand zijn WiFi stopt en werkt bedraad internet wel naar behoren of dat ook niet?

Wanneer je een laptop bekabeld aansluit op de router en een speedtest doet met de Ookla speedtest app haal je dan wel de snelheid die je hoort te halen?

De mediaçonverter kan je eventueel ook nog voor even van het stroom halen en gebruik je naast de router ook nog ander netwerk apparatuur?

Wat misschien voor de tv helpt is in de Zyxel interface in het menu naar netwerkinstellingen gaan > draadloos > algemeen en onderaan bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en toepassen.

Reageer