Beantwoord

wifi in de nacht uitzetten

  • 3 August 2023
  • 9 reacties
  • 174 Bekeken

Ik heb in de modem wifi time ingesteld om in de nacht uitzetten maar helaas werkt niet.Wie kan mij helpen? Moet er misschien nieuwe Firmware op de modem update? 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 4 August 2023, 08:09

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Terwijde

Kan een screenshot delen van wat je precies hebt ingesteld. Er zit namelijk geen optie op het modem om de wifi op bepaalde momenten uit te zetten. 

 

Reputatie 7
Badge +4

De Plannings regel is een planning die kan worden gebruikt voor andere configuraties in het modem. Deze zet niet de Wifi uit. Zoals in mijn eerdere comment genoemd, er is geen manier in het modem om de Wifi op vaste momenten uit te schakelen. 

Je kan eventueel internet toegang van devices blokkeren met Parental Control.

Waarom kan dat niet?? Waarom wordt niet toegevoegd in de Firmware? Bij kpn en andere providers is dat wel mogelijk 

Reputatie 7
Badge +4

Het gaat techinish gezien niet samen met Easymesh (Wifi Plus). De Wifi punten hebben niet de mogelijkheid om hun wifi uit te schakelen op basis van een planning. Wat betekend dat devices met het wifi punten zullen vebinden meer geen internet hebben. Als je de wifi op het modem uitzet verliezen de wifi punten de verbinding met het modem. 

Gezien we geen functionaliteiten kunnen aanbieden op basis van wel of geen wifi plus is besloten om de functie helemaal niet aan te bieden 

Reputatie 7
Badge +4

Just a thought; Je kan altijd iets als een switchbot bot gebruiken die op bepaalde momenten het wifi knopje indrukt. 

Reputatie 7
Badge +14

@Terwijde  Waarom wil je wifi in de nacht uitzetten?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Terwijde 

Voor meer opties kan je natuurlijk ook nog altijd kiezen voor een eigen modem/router of enkel een versterker waarop het uitzetten van de WiFi in de nacht wel mogelijk is 

Ik heb last van straling

Reageer