Wifi /internet zeer slecht

  • 8 December 2023
  • 7 reacties
  • 44 Bekeken

Hoi,

Ik heb al jaren zeer slechte wifi en ook met kabel is het internet even traag. Het is een adsl aansluiting aangesloten in 2017. Kan ik geholpen worden??


vraag 1: er ligt glasvezel voor mijn deur, wanneer kan hier eindelijk wat mee gebeuren?

vraag 2: is er een andere oplossing mogelijk, nieuwe aansluiting + router bijvoorbeeld?

 

ik heb al jullie tips via klantenservice en website uitgevoerd, helpt onvoldoende. 
 

Groet

 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @kellyzuid, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Het Huawei modem is een ietwat verouderd modem en kan voor verbindingsproblemen zorgen. Ik heb je daarom direct een nieuw modem opgestuurd. Dit zal het voor je moeten oplossen! Daarnaast zie ik dat je ook nog een oude TV Box hebt. Zal ik deze ook voor je omruilen naar de nieuwe Mediabox?  

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kellyzuid 

Welke modem heb je en heb je hem al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Indien je kunt overstappen op glasvezel dan zou je hiervoor een optie moeten zien in je Odido account bij internet wijzigen.

Fabrieksinstellingen heb ik geprobeerd idd, haalt niets uit

modem is Huawei hg659

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kellyzuid, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Het Huawei modem is een ietwat verouderd modem en kan voor verbindingsproblemen zorgen. Ik heb je daarom direct een nieuw modem opgestuurd. Dit zal het voor je moeten oplossen! Daarnaast zie ik dat je ook nog een oude TV Box hebt. Zal ik deze ook voor je omruilen naar de nieuwe Mediabox?  

Hoi Tommie,

Fijn dat je het hebt opgelost, dankjewel.
graag zou ik ook de nieuwe media box ontvangen ja!

 

Groet
 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je snelle reactie @kellyzuid. Ik heb je TV box ook direct voor je omgeruild naar de nieuwe Mediabox! 

De oude TV Box hoeven we ook niet meer terug en deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten.

Hoi Tommie,

 

ik kreeg een mailtje dat het verzonden is, maar geen track and trace. Volgens mij stonden ze vandaag voor de deur maar kan het pakket nu niet volgen. Zou je mij de track and trace kunnen sturen?

 

groet

 

Kelly

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kellyzuid, de verzendorder ligt nog bij onze logistiek. Ik gok dat er een vertraging zit in onze voorraad, maar geen zorgen. Zodra het verstuurd is zul jij een Track & Trace code ontvangen! 

Reageer