wifi valt opeens uit laatste 2 dagen

  • 18 January 2024
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

Opeens valt de wifi de laatste dagen uit, terwijl ik al 2 jaar zonder problemen gebruik maak ervan. 

 

Ligt dit aan de Zylex??

 

Uit/aan, stekker eruit en nog een keer uit/aan heeft nu geholpen.

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hoi @nandaleerink, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het mediaconverter al bijna een jaar aan staat. Zou je een volledige powerflip willen uitvoeren en de verbinding willen testen? Kan je mij daarna een terugkoppeling geven of de verbinding weer goed is? Alvast bedankt.

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @nandaleerink, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het mediaconverter al bijna een jaar aan staat. Zou je een volledige powerflip willen uitvoeren en de verbinding willen testen? Kan je mij daarna een terugkoppeling geven of de verbinding weer goed is? Alvast bedankt.

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Hoi @Tommie van Odido geen idee wat bij mij een mediaconverter is...

Ik heb de NT gevonden @Tommie van Odido maar nog zoeken wat daar stroomkabel van is. Kom er op terug

Reputatie 7
Badge +9

Ja mediaconverter oftewel ONT @nandaleerink. Laat maar weten wanneer het gelukt is! 

Hoi @Tommie van Odido ik heb beide van de stroom gehad en ze zijn nu weer aan het opstarten! Nu is gisteren overigens wifi niet uitgevallen 

Reageer