Contact met klantenservice heeft niets opgeleverd, daar het probleem schijnbaar aan mijn PC ligt.
Verbinding maken met een ander WIFI netwerk (bijv hotspot via mijn mobiel) werkt probleemloos.
Beste antwoord door Pieter_B
Bekijk origineelBeste antwoord door Pieter_B
Bekijk origineelnou geholpen..., had alles al uitgevoerd,maar het lukt gewoon niet.
ook niet met andere wifi dongle op mn W10 laptop
Wel als ik een Gembird tranceiver als accespoint definieer en gebruik.(die dan weer op het LAN zit)
Maar dat is een “by pass” net zoals mn oude ziggo modem gebruiken voor de wifi
Het zou moeten lukken (directe wifi connectie )met die T-mobile modem (Zyxel-t50)...alles al geprobeerd..
enfin wellicht een microsoft case aanmaken…
Super fijn om te lezen hoe goed jij wordt geholpen in dit topic
oke, had het al gedaan , maar nog niet zonder die : /registerdns
oke alles weer uiitgevoerd
Probeer de windows netwerk instelling eens op de volgende manier te resetten
Op het buroblad.
Daarna moet je aanmelden op de Tmobile modem en wifi (gegevens achterop modem)
heb het bovenstaande allemaal geprobeerd….(netwerk vergeten, reset,hersinstall adapters/drivers...)
Kan wel met mn Laptop (W10) op wifi van mn oude ziggo modem(vorige week) maar kan niet met wifi vanaf die laptop op het T-,mobile modem.
(android kan wel op dit t-mobile wifi netwerk)
ook andere wifi dongle hielp niet
wat wel helpt is een repeater verbinden met een kabel en dan op dat wifi netwerk inloggen
maarja, dat is een work around niet een oplossing
Maar met Windows10 direct op het T-mobile Wifi netwerk lukt gewoon niet, ook niet via WPS protocol
Het is wellicht een windows10 probleem/conflict met het Wifi protocol op de Zyxel van T-Mobile...maar het lukt gewoon niet...
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.