Beantwoord

WiFi Versterker

  • 22 December 2023
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Ik heb bij mij thuis nog een WiFi Versterker en deze is geschikt voor het Odido modem. Navraag gedaan bij Coolblue via WhatsApp heb ik gedaan en kreeg als antwoord dat deze Versterker zelfs OOK geschikt is voor de snelle WiFi-6. Het betreft hier de KPN zwartkleurige WiFi versterker. Dus de Odido Versterker is nu NIET nodig. Is dat nog te annuleren?

icon

Beste antwoord door eric 22 December 2023, 10:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De kpn wifi versterker is niet te gebruiken voor een mesh met de wifi in de Zyxel router. Dan wordt de kpn een losse accespoint met eigen ssid en geen gestuurde roaming. 

Het coolblue antwoord is dus onvolledig. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Arnout_232, leuk dat je een bestelling hebt lopen, ik weet zeker dat het internet je goed zal bevallen! Eric heeft het volledig aan het rechte eind. Gedurende de eerste gratis maand van het Wifipunt kan je ook uittesten of deze mesh-functie is voor je is. Mocht de mesh-functie je desondanks niet veel interesseren, je kan het Wifipunt eenvoudig opzeggen via je Mijn Odido account zodra de installatiemonteur je abonnement actief heeft gemeld, namelijk hier: Mijn Odido Wifipunt. 

Voor nu wens ik je alvast een hele mooie kerst en een fijn Nieuwjaar toe! 😃

Reageer