Beantwoord

wifi wachtwoord wijzigen lukt niet

  • 21 June 2023
  • 2 reacties
  • 2229 Bekeken

Gisteren werkte mijn internetverbing niet. Ik heb hierover contact met de klantenservice gehad en het modem gereset. Hierna werkte het helaas nog niet en hebben we afgesproken dat er een monteur langs zou komen.

Later op de avond is de internetverbinding gelukkig toch weer gaan werken. Ik probeer nu mijn wifi wachtwoord weer in te stellen zoals ik het voorheen had, zodat ik niet al mijn slimme lampen, deurbel, speakers etc opnieuw hoef in te stellen. Helaas lukt dat niet. Ik heb het een paar keer geprobeerd door in te loggen bij my tmobile. Hij geeft wel aan dat het gelukt is en dat het even kan duren voordat het gewijzigd is. Maar na meerdere uren kan ik nog steeds geen verbinding maken met het nieuwe wachtwoord.

Ik las hier ook de tip om te gaan naar https://192.168.1.1/. Helaas lukt dat ook niet omdat hij aangeeft dat de verbinding niet prive is.

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 June 2023, 10:25

Bekijk origineel

2 reacties

Helaas ligt het internet er nu opnieuw uit, dus het probleem is helaas nog niet verholpen. Maar wel zou ik graag alsnog weten hoe ik straks het wachtwoord kan wijzigen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @bibivb80 

Je kunt het wachtwoord na de storing wijzigen via 192.168.1.1 en inloggen met, admin en het Login Password dat achter de modem staat.

Bij de melding dat de pagina niet privé is kun je op geavanceerd en dan doorgaan klikken, deze melding krijgt iedereen maar het betreft een pagina die alleen voor jouw toegankelijk is.

Reageer