Beste Odido medewerker,
Na nu bijna 3 weken bezig te zijn om onze wifi goed aan de praat te krijgen heeft de back office voor de 3e keer ons verzoek voor een monteur geweigerd. Ref nr: 69481154.
We hebben werkelijk alles geprobeerd, maar het wifi signaal in ons huis blijft bedroevend slecht, valt soms weg ook. Internet doet het prima, het gaat echt om de wifi. Gisteren met de klantenservice medewerker opnieuw 2 wifi versterkers geprobeerd in te stellen, maar ook dat lukte weer niet helaas. Toen is opnieuw het verzoek naar de back office doorgezet voor een monteur maar afgewezen met dat het probleem zou zijn opgelost. Maar helaas…
Dus mijn vraag is, hoe kunnen wij nu verder? Wifi staat al op 2.4 gH, 5 is uitgeschakeld. Het enige wat wij willen is goed wifi bereik op de 1e en 2e etage van ons huis. En dat het signaal stabiel is.
Wat wij al hebben gedaan:
- herhaaldelijk systeem (glasvezel en modem) gereset
- klantsenservice afgelopen 2,5 week 6 keer gebeld met meerdere gesprekken van >1 uur. Modem doet het altijd goed (dat is vermoedelijk de reden dat de back office het verzoek afwijst).
- gideon zelf gebeld, maar zonder ticket van de back office van Odido kunnen zij niks. Ook vanuit Gideon is met Odido gebeld maar konden niks betekenen.
- eigen deco tp links (3 stuks type M9) doen niks voor het wifi signaal boven
- wifi verterkers (2 stuks) van Odido zoals boven beschreven zelfs met hulp van de klantenservice zijn beide niet op het wifi netwerk te koppelen waardoor ze dus ook het netwerk niet kunnen versterken.
Inmiddels heeft dit alles mij al meer dan 3 volle dagen gekost en ben ik zo'n beetje wanhopig omdat ik niet meer weet hoe ik Odido kan overtuigen dat wij een monteur nodig hebben die thuis komt kijken wat het probleem is. Mijn vriend en ik werken veel vanuit thuis, we hebben 3 pubers. Dus wifi is echt nodig met alle apparaten die tegenwoordig op wifi werken: smartphones, speakers, centrale verwarming, tablet, play station, laptops etc. Hopelijk begrijpen jullie dat met wegvallend wifi bereik er dus echt problemen zijn.
Ik hoor heel graag of vanuit de Odido community wij wel geholpen kunnen worden?