Beantwoord

wifipunt WAP6807 werkt niet met Zyxel T-56

  • 25 February 2024
  • 8 reacties
  • 50 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik beschik over twee wifipunten van het type WAP6807, die reeds in gebruik waren bij mijn vorige T-Mobile modem. Na de overstap naar Odido ontving ik een nieuwe Zyxel T-56 modem en sindsdien ervaar ik problemen met de wifi-verbinding. Ik heb vernomen dat deze wifipunten mogelijk niet compatibel zijn met de nieuwe modem. Vandaar mijn verzoek om de huidige wifi-punten te vervangen door modellen die wel compatibel zijn met de Zyxel T-56.

 

 

icon

Beste antwoord door abmawa 29 February 2024, 21:07

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @abmawa, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

De Zyxel T-56 communiceert het beste met onze nieuwe wifipunten dus ik stuur je 2 nieuwe punten toe. Wat je met de huidige WAP's kunt doen, lees je in de e-mail die we je straks toesturen. De levering duurt meestal maximaal 4 dagen en gaat gepaard met een track&trace-code zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaat en aangeboden wordt bij de bezorgpartner - dit is meestal 1 tot 2 dagen na bestelling. Zo heb je 24/7 inzicht in de bezorgstatus! 😄

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: ik heb in jouw abonnement gekeken, maar zie daar nog een actieve Draytek 2132 staan als modem. Ik kan de nieuwe wifipunten niet toevoegen als je volgens de aansluiting nog het Draytek modem in gebruik hebt. Kun je een foto maken van de achterkant van het nieuwere Zyxel modem, alsjeblieft? Dan probeer ik deze correct aan te melden zodat het wel lukt.

Hoi @Jason van Odido , bedankt voor je snelle bericht, waar/hoe kan ik jou het foto van de achterkant opsturen?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @abmawa, je kan de afbeelding hier in het topic met ons delen. Dit kan via de “Mountain” knop die ik hieronder heb gearceerd: 

 

 

Beste @Tommie van Odido  ik heb je een privé bericht gestuurd met de informatie van de achterkant van de modem.

Beste @Tommie van Odido & @Jason van Odido ik heb jullie een privé bericht met de gegevens van de modem gestuurd. Ik wil namelijk niet deze gegevens delen. 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @abmawa , het modem dat je had, was niet in ons systeem geregistreerd. Geen zorgen! Om dit op te lossen heb ik nu een nieuw Zyxel T-56 modem en twee nieuwe juiste wifipunten naar je opgestuurd. Dit is de enige manier om dit op te lossen. Je kunt de oude wifipunten en het huidige Zyxel modem die je nu hebt, naar ons terugsturen en alle nieuwe apparatuur aalsluiten. Laat je het weten als alles binnen is en werkt? 😊

Hi @abmawa , het modem dat je had, was niet in ons systeem geregistreerd. Geen zorgen! Om dit op te lossen heb ik nu een nieuw Zyxel T-56 modem en twee nieuwe juiste wifipunten naar je opgestuurd. Dit is de enige manier om dit op te lossen. Je kunt de oude wifipunten en het huidige Zyxel modem die je nu hebt, naar ons terugsturen en alle nieuwe apparatuur aalsluiten. Laat je het weten als alles binnen is en werkt? 😊

 

Bedankt @Demi van Odido ik heb inderdaad nu een bericht gehad dat het onderweg was.

Reageer