ww ipadres opvragen

  • 8 September 2023
  • 5 reacties
  • 30 Bekeken

Hi hier een nitwit :-(

Op de een of andere manier kan ik mijn robot stofzuiger niet aan mijn wifi hangen. Er wordt gevraagd naar een 2.4 netwerk. Dus ik probeer mijn ip in te gaan maar ww zyxcel werkt niet. (Wellicht ooit eens zelf aangepast als dat kan?)

Dus hoe kom ik nu m'n modem in (ww (niet mn wifi ww) op achterkant werkt niet)?

En hoe koppel ik m'n stofzuigert op m'n wifi 🫣

Ooit is het mij gelukt door een 2.4 netwerk aan te zetten, maar dat strookte weer met m'n tv Dus dat netwerk heb ik verwijderd. 

Please help! Gr van Elyssa 

Waqqas 7 maanden geleden

@elyssasplinter 

In je My Odido account bij de WiFi instellingen kan je ook bandsteering uitzetten en vervolgens 5 GHz uitzetten.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @elyssasplinter 

Je gaat naar 192.168.1.1 in je browser en ligt in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Indien je dit wachtwoord niet meer weet dan kan je de Zyxel voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Hierna moet het default Login Password weer werken.

Voor het verbinden van de stofzuiger:

Als je de T54/T56 hebt heb je gekeken of het helpt om 5 GHz uit te schakelen? WPA2-PSK selecteren als beveiligingsmodus bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, beveiligingsmodus of WiFi 6 uitschakelen door WiFi b/g/n gemengd te selecteren bij netwerkinstellingen, draadloos, andere, 802.11 modus?

Bedankt voor je antwoord! Reset gedaan maar ww wordt nog steeds niet herkend. Ik heb een t50 zyxel modem :-)

Reputatie 7
Badge +15

@elyssasplinter 

Oke, zorg dat je het Login Password correct overneemt, als je dan eenmaal ingelogd ben kan je dan bij de WiFi instellingen 5 GHz uitzetten en vervolgens de stofzuiger proberen te verbinden.

Jep i know😒 ww wordt niet herkend helaas. Reset heeft niet geholpen. Misschien toch maar een belletje plegen met tmobile vandaag 

Reputatie 7
Badge +15

@elyssasplinter 

In je My Odido account bij de WiFi instellingen kan je ook bandsteering uitzetten en vervolgens 5 GHz uitzetten.

Reageer