Zeist 3702 - Verbonden, geen internet

  • 15 March 2024
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Zijn er meer mensen die in Zeist de melding krijgen dat ze wel kunnen verbinden maar geen internet beschikbaar? Modem en glasvezelkastje branden, gereset en al maar geen oplossing. Klantenservice zegt dat de wijkkast oid defect is, hebben anderen dit probleem ook ? Gebruik nu de hotspot maar die vreet mijn batterij...

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Ibrahimk, goed dat je hier melding van maakt, ik wil je ook heel graag snel weer zien genieten van het internet! Ik was blij om te lezen dat het internet is hersteld en ook in de lijnmetingen ziet je verbinding er erg goed uit.

Ik heb er vertrouwen in dat je kan blijven genieten van het internet, daar doen wij in ieder geval alles aan om dat in stand te houden! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Add: Dit speelt al sinds vanochtend 15-03-2024 vieren maar ik heb nergens een compensatieformulier kunnen zien...

...probleem lijkt opgelost te zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ibrahimk, goed dat je hier melding van maakt, ik wil je ook heel graag snel weer zien genieten van het internet! Ik was blij om te lezen dat het internet is hersteld en ook in de lijnmetingen ziet je verbinding er erg goed uit.

Ik heb er vertrouwen in dat je kan blijven genieten van het internet, daar doen wij in ieder geval alles aan om dat in stand te houden! 😃

Reageer