Zyxel T -50

  • 22 August 2023
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

Ik heb de laatste tijd problemen met Videoland kijken. Hij loopt steeds vast, ondanks dat ik een wifi plus punt erbij heb besteld. Kan dit aan het modem liggen? Modem staat helaas wel bij de meterkast, maar het wifi plus punt zou dit toch moeten oplossen? 

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @Debbie Isa, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik ben daarom ook direct voor je gaan kijken. Ik zie dat je het wifi punt draadloos hebt aangesloten, is het mogelijk om deze bedraad aan te sluiten op het modem? Dit zorgt voor een stabielere verbinding namelijk. Heb je hier alleen last van als je Videoland aan het kijken bent of ervaar je dit ook op andere apparaten? Is het mogelijk om het modem op een andere plek te zetten? Ik zie namelijk redelijk wat ruis omhoog komen, dit kan door andere apparaten komen die het signaal verstoren of verzwakken. Denk ook aan metalen objecten, muren en water. Ik raad je aan om een kijkje te nemen in ons topic over hoe je je wifisignaal verbeterd: 

 

 

Kom je er hierna nog niet uit en is de verbinding nog steeds niet ideaal? Laat het dan meteen weten, dan duiken we er samen verder in!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Debbie Isa, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik ben daarom ook direct voor je gaan kijken. Ik zie dat je het wifi punt draadloos hebt aangesloten, is het mogelijk om deze bedraad aan te sluiten op het modem? Dit zorgt voor een stabielere verbinding namelijk. Heb je hier alleen last van als je Videoland aan het kijken bent of ervaar je dit ook op andere apparaten? Is het mogelijk om het modem op een andere plek te zetten? Ik zie namelijk redelijk wat ruis omhoog komen, dit kan door andere apparaten komen die het signaal verstoren of verzwakken. Denk ook aan metalen objecten, muren en water. Ik raad je aan om een kijkje te nemen in ons topic over hoe je je wifisignaal verbeterd: 

 

 

Kom je er hierna nog niet uit en is de verbinding nog steeds niet ideaal? Laat het dan meteen weten, dan duiken we er samen verder in!

Hoi Tommie,

 

Ik heb het nu bedraad aangesloten. Ja, dit gebeurt meestal bij Videoland en Netflix. 

 

Ik ga het nu even afwachten, mocht het zo blijven dan laat ik het weten.

 

Dank je wel.

 

Ik heb het met de gele meegeleverde kabel verbonden met de modem, klopt het wel dat nu het bovenste lampje oranje is?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Debbie Isa, bedankt voor je snelle reactie.

Een continue oranje lampje betekent inderdaad dat hij goed verbonden is. Als hij knippert maakt hij verbinding. Ik ben erg benieuwd of je verschil gaat zien! 

Top, dank je wel. Ik laat deze week weten of alles nu wel goed werkt 😀👍

Reageer