Beantwoord

Zyxel T-56 + Deco mesh traag

  • 7 November 2023
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

Ik had tot vanochtend mijn oude T-Mobile thuis internet met Zyxel T50 router en een Deco X50 mesh erachter. Werkte als een tierelier. Vandaag is de Zyxel T56 router geïnstalleerd met Odido internet. Op de router zelf een hoge snelheid. Echter via de mesh nu Max 95 mbit. Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? 

icon

Beste antwoord door falcovanhoorn 7 November 2023, 19:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @falcovanhoorn 

Kan je de internetkabel tussen router en Deco eens vervangen? Mogelijk is deze kapot wat zorgt voor een maximale snelheid van 100 Mbps.

Mediaconverter > Deco zonder Zyxel kan ook als je geen vast bellen hebt.

Hallo @falcovanhoorn 

Kan je de internetkabel tussen router en Deco eens vervangen? Mogelijk is deze kapot wat zorgt voor een maximale snelheid van 100 Mbps.

Hi Waqqas, bedankt voor de supersnelle reactie. Deze kabel loopt van mijn meterkast naar de woonkamer dus krijg ik niet makkelijk vervangen. Ik zou wel de mesh met een kort kabeltje kunnen testen bij de router om het zo uit te sluiten. Echter deed alles het tot vanochtend de nieuwe router werd geïnstalleerd het nog perfect.

Reputatie 7
Badge +15

@falcovanhoorn 

Probeer het eens met een korte internetkabel.

Ik heb de kabels nog een keer nagekeken na veel gereset . Blijkt dat een van de kabels verdraaid is. Tot vandaag dus geen last van gehad maar gelukkig dat alles nu weer werkt na vervanging 

Reputatie 7
Badge +16

Wat fijn dat alles weer werkt; dat is geweldig nieuws! Bedankt voor het delen van jouw herstelmelding. Veel plezier met de verbinding!

Reageer