Een familielid heeft een T-Mobile internet aansluiting afgenomen in haar appartement. Zij heeft een Zyxel T-50 gekregen en is erachter gekomen dat het WiFi signaal van dat apparaat bagger is. Zelf heb ik wat onderzoek gedaan, en deze apparaten blinken daar niet in uit. Een apparaat wat 3 meter bij de T-50 vandaan staat (directe line of sight) hapert continue.
Waarom doet T-Mobile zo moeilijk om het apparaat te vervangen voor de opvolger, nl de (betere) T-54 ? (dit wordt ook door T-Mobile gezien als de opvolger van de T-50)
Als algemeen bekend is dat de WiFi van de T-50 niet goed functioneert, waarom wordt deze dan niet direct vervangen als er een ticket wordt aangemaakt over een slecht WiFi bereik?
E zou iemand contact opnemen om langs te gaan, maar die afspraak is niet nagekomen. Niemand gehoord en/of gezien. Als ze gewoon een T-54 afsturen is het probleem opgelost, waarom dan monteurs rond laten rijden ?
Overigens heeft ze deze aansluiting pas een half jaar. De T-54 lijkt (volgens vele bronnen op internet) al meer dan een jaar de standaard router bij uitlevering van nieuwe aansluitingen. toch is ze opgezadeld met een zeer slecht functionerende T-50.
Tot op de dag van vandaag is ze erg ontevreden en wil het contract opzeggen. Dit zou niet nodig zijn geweest als T-Mobile adequaat handelt. Wellicht is het nog niet te laat, maar dan moet er wel een nieuwe router worden opgestuurd.