Beantwoord

MB's aanvullen is zeer omslachtig geworden

  • 11 September 2021
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Reputatie 2

Ik gebruik 4g voor thuis, de beste optie voor internet buitenaf. De startbundel van 150 GB p/m is genoeg voor de eerste 2 weken, daarna moet ik regelmatig MB’s aanvullen. Voorheen was dit nog te doen: app openen, MB’s aanvullen drukken, schuifje naar rechts en klaar.

Sinds de laatste update is dit een stuk omslachtiger geworden. App openen, MB’s aanvullen drukken (nieuwe pagina wordt geopend), nogmaals MB’s aanvullen drukken, 0 euro aantikken, een code van cijfers en letters invoeren, bevestigen en dan pas kun je verder. Het gaat trager en vereist meer handelingen dan voorheen. Als je dit per dag 4x moet doen is dit erg vervelend.

Hebben meer mensen hier last van? Kan dit aaaalsjeblieft weer terug naar het schuifje?

icon

Beste antwoord door eric 11 September 2021, 11:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 2

Zou inderdaad fijn zijn als er wat mee gedaan kan worden, want dit is erg hinderlijk. Overigens is het ook veranderd dat MB’s nu pas aangevuld kunnen worden wanneer de bundel op is. Voorheen kon dit op 80% al.

 

Vanavond gebeld met de klantenservice gebeld om te checken of 500GB startbundel mogelijk was. Antwoord was nee. Volgens de klantenservice is dit alleen mogelijk bij een 4g voor thuis extra snel abonnement. Ik heb een regulier 4g voor thuis abonnement en vanaf oktober verlengd met sim only, aangezien we de router in de eerste 2 jaar afbetaald hebben. Klopt dit volgens u ook?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Luc , Welkom bij de community.

Er worden inderdaad regelmatig updates voor de app gemaakt. Een moderator kan je opmerking doorzetten naar de interne organisatie.

Maar blijkbaar is het product wat je nu hebt niet helemaal passend bij je gebruik. Als je een 4g voor thuis abonnement met Huawei binnenrouter afsluit/ verlengd krijg je een startbundel van 500gb. Dan kun je de hele maand uitzingen zonder de app te gebruiken.

Het hangt er natuurlijk van af of je nog in een contract termijn zit wanneer deze oplossing toegepast kan worden.