Beantwoord

Niet mogelijk om in te loggen op admin pagina WNC AF55

  • 22 February 2024
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds kort via odido een sim only 4g voor thuis abbonement, die gebruik ik

in de WNC AF55 (van voorheen T-mobile) die de oude bewoner heeft achtergelaten voor mij om te gebruiken.

We hebben een prima verbinding maar ik heb helaas geen succes in het inloggen op de router voor het veranderen van de wifi naam en wachtwoord.

Zodra ik inlog op de admin pagina wordt ik direct terug gestuurd naar de inlog pagina.

Dit heb ik geprobeerd in meerdere browsers, bekabeld en draadloos zonder resultaat.

Het viel mij op dat dit probleem al eerder ten sprake is gekomen op de community maar zonder oplossing.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 23 February 2024, 13:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Metieske, van harte welkom op de Community! Aardig van de vorige bewonder om de router achter te laten en fijn dat je wel een goede verbinding hebt. Ik heb het direct voor je nagevraagd bij mijn technische collega en hij geeft aan dat dit een bekend probleem is. Het inloggen via een andere browser zou moeten werken. Welke browsers heb je precies geprobeerd? Mocht je nog extra specifieke informatie hebben, laat het me dan zeker weten. Dan geef ik het direct aan hem door, zodat we dit snel voor je kunnen oplossen! 😄

Reageer