Beantwoord

Problem login to AF55 Router

  • 20 December 2023
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Hello everyone!

I have a problem logining into the AF55 router. It requests a verification which I don't know where I am supposed to get from!! After I have logged in correctly to the AF55 page (in my case at 192.168.1.1), I briefly see the dashboard page, but then quickly go back to the login page.

I have already tried this with an incorrect password and then I get the message that the password is incorrect. With the correct password, quickly go to the dashboard and then back to the login page.

I disconnected the power for a few minutes and reset the modem (tips from odido) but that didn't help.

Has anyone ever had this? Or maybe another tip I can try?

The internet works fine by the way. I would like to log in to change the password and turn off the WiFi.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 21 December 2023, 15:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Khalid, welcome to our Community! Nice to see that you're using 4G voor Thuis. However it must work first and we're going to fix this for you. I checked your account and I see that a retour procedure has been started. I'm leaving the case number here, so we can easily find it to check the status: 67937368. I can't see what has been discussed during your calls with my colleagues. Please feel free to let me know what they have told you on how we're going to fix this! 😄

Ik had hetzelfde issue. De web pages on de Router te configureren zijn niet secure. Ik weet niet precies waarom maar ik kwam ook weer terug bij inlog scherm.

Zeer ergerlijk, ik denk dat het verouderde software betreft. 

Ik heb met Edge in Internet Explorer modus kunnen inloggen .

Zo kon ik mijn SSID een eigen naam geven en Wifi uit zetten zodat ik dit via eigen AP kan doen.

Zeer omslachtig en ergerlijk maar zo werkte het wel

 

Ik had hetzelfde issue. De web pages on de Router te configureren zijn niet secure. Ik weet niet precies waarom maar ik kwam ook weer terug bij inlog scherm.

Zeer ergerlijk, ik denk dat het verouderde software betreft. 

Ik heb met Edge in Internet Explorer modus kunnen inloggen .

Zo kon ik mijn SSID een eigen naam geven en Wifi uit zetten zodat ik dit via eigen AP kan doen.

Zeer omslachtig en ergerlijk maar zo werkte het wel

 

Ook ik had dat probleem. Ik heb uiteindelijk uitgevonden dat dit gebeurd als je met firefox of safari met een ipad of iphone probeert in te loggen . Met een imac en firefox gaat het inloggen goed .

dus ik neem aan dat het met ipadOS en iOS te maken heeft?

Ik zal mijn mening hier niet ventileren , maar de kwaliteit en prijsstelling van de hardware van 4g voor thuis is dusdanig dat ik mij kan voorstellen dat het vooral de financieen van Odido ten goede komt.

En nou maar hopen op firmware updates… 

Maar goed het vorige model router was helemaal hopeloos, die kon maar 32 ip adressen uitgeven.

en het is nog altijd een stuk goedkoper dan Starlink….!

 

 

 

Reageer