Beantwoord

Slecht ontvangst 4G voort huis

  • 26 October 2023
  • 11 reacties
  • 126 Bekeken

Ontvangst  van 4gvoor thuis blijft maar dramatisch slecht. Ik ben er behoorlijk zat van. Heb inmiddels 2 abonnementen om de apparaten te verdelen maar dot helpt ook niet. Moedeloos zo onderhand. Moet er wel elke maand voor betalen maar jaag alsnog mijn bundel van de telfoon er doorheen. 

Wanneer gaan jullie hier iets mee doen? Helpdesk is niet bereikbaar door veel te lange wachttijden wat niet zo gek is als het internet en de service zo slecht is. 

icon

Beste antwoord door eric 26 October 2023, 15:13

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Dropdeadwifi ,

je had hier vorig jaar ook al in een topic hierover gepost. Het advies blijft hetzelfde. meldt dit soort vragen in de dekkingstool. Ook deze is er voor Odido. Algemene tip is natuurlijk dat als je geen buitenantenne gebruikt je de router op verschillende kanten van het huis kunt proberen.

Echt zo'n slechte reactie dit... 

Die dekkingstool is een grote farce..die geeft een prima dekking aan wat totaal niet klopt. 

Ik heb 2 ontvangers op verschillende plekken in huis staan en heb werkelijk alles geprobeerd. 

Het ligt heel duidelijk aan jullie kant. Doe iets met mijn klacht zou ik zeggen en zorg voor een betere dekking. 

Het is niet normaal om dik 50 euro per maand te betalen en nagenoeg geen ontvangst te hebben al zo lang. 

Ik heb een filmpje gemaakt van het slechte ontvangt. In nog geen anderhalve minuut loopt het beeld 4 keer vast en de 5de keer gooit ie alles eraf en moet ik opnieuw opstarten.  Zo gaat het de hele dag en is dus niet te doen. 

Mocht je echt een probleem willen oplossen ipv suffe acties te suggereren laat dan maar weten waar ik het filmpje kan uploaden zodat je het kunt zien. 

We kunnen ook een weekje ruilen van ontvangst.  Denk dat je er snel klaar mee bent.

Reputatie 3

In dit forum helpen klanten elkaar, dus eric en ik zijn ook gewoon klant. Er zal ook een moderator langskomen wellicht dat die je nog verder helpt.

Je geeft ook weinig informatie. In de 4GvT router of bij sommige modellen met een aantal LEDs wordt de signaalsterkte gegeven. Hoe is die?

Welke router? Heb je een buitenantenne? Gaat het om bedraadde verbinding naar de router of om WiFi? Is het dan de 4G of de WiFi die wegvalt?

Je hebt het over twee ontvangers.. wat zijn dat dan? 4GvT routers? Heb je dan twee abonnementen? Of zijn dat WiFi access points? Welke? Hoe aangesloten? Mesh?

Veel vragen maar dat komt omdat je weinig info geeft.

 

Hartstikke lief hoor dat jullie advies geven en mee willen denken maar ik kan er zo weinig mee. Dit is niet een probleem dat ik hier , met mijn modems oid kan oplossen. 

Is heel duidelijk een te zwak signaal. 

Als er een concert is hier in de buurt of het is druk op de naastgelegen camping dan heb ik helemaal geen ontvangst meer. 

Reputatie 3

Ok. Je wilt niet dat wij - klanten die dit product ook gebruiken - met je meedenken. Je geeft geen antwoord op de vragen. Dan wens ik je verder veel succes. Ik laat het hierbij.

Hoezo ben je nou op je tenen getrapt.. ik ben toch heel duidelijk dat dit geen probleem is dat jij kunt oplossen. En ik zeg dat je lief bent voor meedenken.  

Je hoeft niet zo arrogant te doen hoor. Is niet jouw platform ofzo 🙄

Reputatie 7
Badge +14

Graag gedaan. Opzeggen is ook nog een optie natuurlijk.

Reputatie 4
Badge

@Dropdeadwifi Niemand is hier op het forum arrogant. De leden die reageren zijn gewoon klanten die graag mee willen denken met de problemen van andere klanten. Eric en GrannySmit hebben op deze manier al vele klanten geholpen.

Alles wat zij met de beste bedoeling vragen en aanreiken wijs jij af.

Lees even eric zijn post. Daar staat een link voor de dekkingskaart. Wanneer je je postcode intikt zie je of er problemen zijn met de dekking. Als deze er niet zijn kan je een storing melden. Voer je gegevens in en een specialist van Odido neemt contact met je op en kijkt dan voor jou in het systeem mee. Ze kijken o.a. op welke mast je je aanmeld.

Mocht je toch antwoorden krijgen via dit forum zal je echt met meer info moeten komen dan alleen dat je 2 abonnementen hebt lopen. Odido gaat dat zeker ook vragen. Hoe meer jij aanreikt hoe sneller er inzicht kan zijn in jouw probleem.

Mijn tip zal zijn de verbindingen en de snelheid te testen door de sim in je telefoon te doen en zoek uit waar de paal staat.

Succes

Ik wijs niks af. Ik zeg dat ik dat allemaal al geprobeerd heb en dat het een netwerk probleem is maar daar wordt niet naar geluisterd. 

Prima als mensen willen helpen, fijn zelfs maar ik kan er niks mee en ben ook niemand iets verplicht hier. 

Ik verwacht een oplossing van degene waar ik het product bij afneem.

Reputatie 4
Badge

 

Ik verwacht een oplossing van degene waar ik het product bij afneem.

Dan nogmaals:

Lees even eric zijn post. Daar staat een link voor de dekkingskaart. Wanneer je je postcode intikt zie je of er problemen zijn met de dekking. Als deze er niet zijn kan je een storing melden. Voer je gegevens in en een netwerkspecialist van Odido neemt contact met je op en kijkt dan voor jou in het systeem mee. Ze kijken o.a. op welke mast je je aanmeld.

Dit is de beste weg om uit te komen bij een afdeling die voor jou kan kijken wat het probleem is.

Wat wil je meer? 

Succes

Reageer