Beantwoord

Verzoek om informatie over firmware-update en developer firmware voor WNC AF55 Buitenrouter

  • 30 July 2023
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Geachte leden van de T-Mobile community,

Ik ben een tevreden gebruiker van T-Mobile's 4G voor Thuis met de WNC AF55 Buitenrouter. Momenteel ben ik op zoek naar informatie over het handmatig updaten van de firmware voor mijn router. Ik heb gemerkt dat er firmware-updates beschikbaar zijn, maar ik kan helaas de locatie van deze bestanden niet achterhalen.

Ik heb de volgende specifieke vragen:

  1. Waar kan ik de meest recente firmware-updates vinden voor de WNC AF55 Buitenrouter? Is er een officiële T-Mobile-pagina waar ik deze updates kan downloaden?

  2. Is er developer firmware beschikbaar voor de WNC AF55 Buitenrouter? Ik ben geïnteresseerd in een firmwareversie waarmee ik meer geavanceerde instellingen kan aanpassen en een hoger niveau van controle over mijn apparaat kan verkrijgen.

Uw hulp en expertise in deze kwestie worden zeer op prijs gesteld. Mocht iemand in de gemeenschap ervaring hebben met het bijwerken van de firmware voor de WNC AF55 Buitenrouter, dan zou ik graag uw advies ontvangen. Eventuele suggesties of tips zijn ook van harte welkom.

Ik dank u bij voorbaat voor uw tijd en moeite.

icon

Beste antwoord door eric 30 July 2023, 20:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @noystien 

Je kunt de software helaas niet zelf beheren. Als.je zelf wil spelen met hard-en software kun je een eigen router aanschaffen,  los van de provider modem/router.

Reageer