waarom is klantenvoordeel geweigerd

  • 12 September 2023
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Eerst werd ik nadat ik was aangemeld en op mijn adres internet beschikbaar is, geweigerd omdat er geen leiding vrij was.

Maar met de check geeft hij aan dat het wel kan.

 

Toen 4G voor thuis afgesloten in de shop, daar hebben ze klantenvoordeel aangevraagd en dit werd achteraf zo kwam ik bij Ben te weten geweigerd.

Ik heb bij Ben dit gecheckt en daar ook antwoorden gekregen.

Ik heb nu klantenvoordeel bij Ben maar nog steeds niet bij Odido.

En de eerste factuur was daardoor 10 euro te hoog.

Voor mij is een afspraak een afspraak, nu moet ik er weer tijd om steken om dit in orde te krijgen.

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

4G voor thuis is een mobiel product. Daarom is er geen klantvoordeel van €10 op van toepassing wat geldt bij de combinatie van Odido voor thuis en Odido/Ben mobiel.

 

4G voor Thuis klantvoordeel - € 9,99

Totaal maandelijkse kosten na activatie met Klantvoordeel korting € 25,00

 

Dan mag jij mij uitleggen als dit in het contract staat waarom het niet zo is.

Reputatie 7
Badge +14

Het oude klantvoordeel werkte zo dat je het in de 'mijn omgeving wel zelf moet aanmelden voor klantvoordeel.  Dus zowel bij Ben als t-mobile. Had je dat gedaan?

Dat hebben ze voor mij gedaan in de T-Mobile shop.

Toen ik de incasso zag met 35€ heb ik direct contact opgenomen met inmiddels Odido, ik was een uur verder en nog niemand na het verbinden aan de lijn.

 

Toen Ben gecontacteerd, precies toen mijn 4G voor thuis was begonnen, is er een aanvraag bij Ben geweest voor klantenvoordeel en deze was afgewezen.

Nu heb ik wel extra GB bij Ben maar nog steeds geen klantenvoordeel bij Odido.

Dus ja de aanvraag is wel degelijk voor beide gedaan door de shop.

 

Maar heb ook gelezen onder ander topic dat er heel veel problemen daarmee zijn.

Reageer