Beantwoord

2 maal simkaart niet geregistreerd

  • 7 February 2024
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Heb 2 mobiele abonnementen, waarvan ik 1 simkaart ben verloren was eerst een TELE2 abbo.

 

2e simkaart is eens omgezet naar e-sim maar na wisselen van telefoon werkt de e-sim niet en de oude simkaart ook niet meer.

klantenservice gebeld 2 nieuwe simkaarten gehad, deze in de telefoon gedaan en op beide simkaarten de melding niet geregistreerd.

moet ik nog wachten omdat het nieuwe simkaarten zijn en deze niet gelijk werken ?

Tevens kan ik nu ook niet inloggen op odido omdat bij het inloggen een code moet ontvangen op de betreffende telefoon nummers en dat word lastig als er geen enkele simkaart werkt. 

 

 

icon

Beste antwoord door Cristien 7 February 2024, 14:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @RvJ26 Welkom in de community van Odido.

Je Simkaarten moeten nog geactiveerd worden. Ja kan 2 dingen doen.

Wachten op hulp van een moderator of naar een shop gaan om je verder te laten helpen.

https://www.odido.nl/winkels Laat even weten wat je keus is.👍🏻

Succes!

Wil best wachten op een moderator :)

klantnummer kan ik nu niet zien,

telefoonnummers staat in mijn profiel.

 

Reputatie 7
Badge +14

@RvJ26  zet je telefoonnummer op de plaats waar ze om je klantnummer vragen.(internet en TV) Nu staat het nummer openbaar dat lijkt mij niet de bedoeling🫣

Veranderd :)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi R, welkom op de Community! Tof om te lezen dat je niet 1, maar 2 abonnementen bij ons hebt. Je simkaarten moeten inderdaad nog geactiveerd worden. Aangezien je oude simkaarten niet meer beschikbaar zijn, mag ik je nieuwe simkaarten zelf niet meer activeren, maar geen zorgen. Je hebt 2 opties om dit te doen.

  1. De snelste optie is om langs een van onze winkels te gaan. Heb je een Odido winkel in de buurt? Neem je legitimatie mee, dan loop je met 2 werkende simkaarten weer naar buiten.
  2. Een tweede optie is om een kopie van je ID naar ons te mailen. Stuur me hiervoor dan een privébericht voor met de volgende informatie voor beide abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra je deze terugstuurt, activeert mijn collega je simkaart. 

De 2e optie gaat me vanavond alleen niet meer lukken. Dus mocht je een winkel in de buurt hebben, dan wil ik je vragen daar langs te gaan. Anders pak ik hem morgenochtend uiteraard graag voor je op! 😊

Reageer