Beantwoord

5G toegang verlengaanbod

  • 1 August 2023
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 2
  • is een King Poster
  • 37 reacties

Ik kreeg een verlengaanbod met o.a. “Incl. 5G”. Oke, geaccepteerd en later bleek dat je daar toch maandelijks voor betaald. Beetje misleidend lijkt mij. Geef duidelijk aan dat hier extra maandelijkse kosten mee gemoeid zijn

ron

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 2 August 2023, 10:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @SunP  Weet je dat wel zeker want het is gratis echt gratis. Heb je de eerste nieuwe rekening al gehad?

De moderators kunnen je verder helpen om dit uit te zoeken!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SunP 

Ik ben direct voor jou gaan kijken en zie dat je €0,00 betaalt voor 5G-toegang, Dit kan je zelf ook terugzien op My T-Mobile bij Abonnement & Instellingen als je klikt op nieuw abonnement. We komen onze belofte dus wel na zoals je kunt zien. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens en heb je veel plezier van je nieuwe abonnement! 

 

Reputatie 2

Allen,

Dank voor jullie snelle reactie en verduidelijking.

Ik kreeg dus na de verlenging in de mail onderstaande

specificatie:

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SunP 

Klopt dat je normaal gesproken wel betaald voor de 5G-toegang tenzij wij het gratis aanbieden bij een verlengingsactie. Momenteel bieden we 5G gratis bij iedere nieuw abonnement of verlenging aan en dus maak jij ook gebruik van deze kortingsactie. Op je factuur zie je straks ook de korting terug. 

Mocht je toch kosten terugzien op de factuur, laat het mij dan direct weten. Ik zorg er dan voor dat het wordt gecorrigeerd. 

Ik wens je veel plezier met je abonnement! 

Reputatie 2

Dank, maar ik blijf het verwarrend vinden.

Na verleng aanbod geaccepteerd te hebben ontving ik dus de bovenstaande mail.

 

Kort daarop ontving ik, ook via mail, de “Samenvatting” en daar staan andere bedragen op maar weer wel het totaal maandelijkse bedrag, dat bedrag komt dan weer wel overeen.

Ergo, uiteindelijk klopt het maar wel anders gesepecificeerd.

 

Reageer