Beantwoord

72 uur extra bundel

  • 7 October 2023
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Hallo. Hoe is het mogelijk dat wanneer je een extra bundel koopt van 20 euro in het buitenland. Die 72 uur mee moet gaan maar bestaat uit 50 mb. Dit heb ik nergens kunnen vinden. En ben er dus vanuit gegaan dat het een onbeperkt internet abonnoment was van 72 uur. Nu heb ik dus 20 euro betaalt en was de bundel na het aanzetten van de dataroaming direct leeg. Ik denk dat tmobile of nu odido dit wel duidelijker mag aangeven. Ik hoop dat iemand dit met mij eens is en dat dit dus ook veranderd zodat mensen niet voor niets 20 euro uitgeven zoals mij. 

icon

Beste antwoord door Mistermaestro 14 October 2023, 08:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Maestro, allereerst van harte welkom op de Community! Ik zie dat je in Egypte bent, gaaf - ik hoop dat je een goed verblijf hebt daar. Het aantal data in de bundel staat altijd aangegeven, zoals hieronder:

Je kunt ook altijd per SMS de tarieven opvragen. Sms dan PRIJS <LAND> naar 5545. Dus bijvoorbeeld PRIJS EGYPTE. Lees altijd nauwkeurig uit hoeveel MB een databundel bestaat en hoelang deze geldig is. Dan moet het bij de volgende bundel en je volgende reis helemaal goed komen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je nog een heel fijn verblijf en een goede reis!

Goedemorgen Marciano. Sorry voor de late reactie maar zoals ik al aangaf heb ik geen internet hier. Ik weet niet waar je dat plaatje vandaan hebt. Maar dat zie ik niet als je die mb aanvuller aanklik in de app. Ik zie het volgende. Zoals je kunt zien lijkt het zo dat je 72 uur onbeperkt internet hebt. Daarom mijn opmerking. Want als je bevestigd op die 20 euro bevestigd je de opdracht en heb ik dus nergens gezien dat het maar 50 mb is. Dit is misleidend. En daarom ben ik hier ook niet over te spreken

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Maestro, geen probleem hoor! Hier hetzelfde. Mijn screenshot kwam vanaf de webversie van jouw Mijn Odido-account. Ik lees nu dat je dit dus in de app te zien krijgt zonder de exacte databundel. Ik geef dit direct aan bij mijn collega's van de app, zodat ze dit kunnen verbeteren. Bedankt hiervoor! Ik zou er niet vanuit zijn gegaan dat de bundels Unlimited waren. Dat is een 'gevaarlijke’ aanname. Maar ik ben het absoluut met je eens dat het aantal MB hier wel bij had moeten staan. Ik heb daarom direct een credit voor je aangevraagd voor € 19,99. Deze wordt verrekend met je volgende factuur. Je ontvangt hier zo ook een bevestigingsmail van. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen?

Ik hoop dat je toch hebt genoten van je reis en kijk voor je volgende reis altijd even op deze pagina voor de tarieven of stuur een SMS met PRIJS <LAND> naar 5545. Dan kom je nooit meer voor verrassingen te staan. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend en ik hoop dat ik je met de credit blij heb gemaakt! 😄

Hi Maestro, geen probleem hoor! Hier hetzelfde. Mijn screenshot kwam vanaf de webversie van jouw Mijn Odido-account. Ik lees nu dat je dit dus in de app te zien krijgt zonder de exacte databundel. Ik geef dit direct aan bij mijn collega's van de app, zodat ze dit kunnen verbeteren. Bedankt hiervoor! Ik zou er niet vanuit zijn gegaan dat de bundels Unlimited waren. Dat is een 'gevaarlijke’ aanname. Maar ik ben het absoluut met je eens dat het aantal MB hier wel bij had moeten staan. Ik heb daarom direct een credit voor je aangevraagd voor € 19,99. Deze wordt verrekend met je volgende factuur. Je ontvangt hier zo ook een bevestigingsmail van. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen?

Ik hoop dat je toch hebt genoten van je reis en kijk voor je volgende reis altijd even op deze pagina voor de tarieven of stuur een SMS met PRIJS <LAND> naar 5545. Dan kom je nooit meer voor verrassingen te staan. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend en ik hoop dat ik je met de credit blij heb gemaakt! 😄

 

Marciano. Bedankt voor de goede service. Ja ik ga vanaf nu nergens meer zomaar vanuit😅 Maar bedankt voor het meedenken en dat dit zo wordt opgelost. Vakantie egypte was een topper. En ik hoop inderdaad dat het in de app ook wordt aangepast zodat je niet meer voor verrassingen komt te staan. In ieder geval nogmaals bedankt en een fijne dag

Reputatie 7
Badge +9

Hi Maestro, uiteraard met alle plezier gedaan en bedankt voor je mooie bericht! 🙌🏻

Ik ben blij dat ik dit zo voor je heb kunnen oplossen en ik hoop ook dat dit snel in de app wordt aangepast. Egypte staat nog op mijn lijst, dus mocht je nog tips hebben - altijd welkom! 

Groetjes,

Marciano

Reageer