Beantwoord

Aanpassing klantvoordeel

  • 5 March 2024
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Ik heb vandaag een mail gekregen dat tussen 12 en 15 maart mijn databundel door middel van klantvoordeel opgeschroefd word naar 30gb per maand. Erg handig natuurlijk. Maar, blijft de korting op mijn abonnement ook gewoon van kracht? Daar word namelijk niets over verteld in de mail

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 6 March 2024, 11:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @StephanieTroost1994, allereerst van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid! Yes, het klopt dat we bundels gaan verhogen, superfijn toch? 😁 Geen zorgen, alleen je bundel wordt verhoogd. De korting blijft natuurlijk hetzelfde en daar veranderd niks aan! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Hallo @StephanieTroost1994, allereerst van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid! Yes, het klopt dat we bundels gaan verhogen, superfijn toch? 😁 Geen zorgen, alleen je bundel wordt verhoogd. De korting blijft natuurlijk hetzelfde en daar veranderd niks aan! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

 

Blijft de internetsnelheid dan wel hetzelfde? Ik las namelijk zonet ergens dat jullie deze flink gaan terugschroeven met deze actie.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @StephanieTroost1994

 

Blijft de internetsnelheid dan wel hetzelfde? Ik las namelijk zonet ergens dat jullie deze flink gaan terugschroeven met deze actie.

Waar las je dat?

Reageer