Beantwoord

Aansluitkosten bij annulering sim only

  • 18 May 2023
  • 8 reacties
  • 80 Bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs T-mobile thuis afgesloten en daarbij ook een sim only abonnement. Ik zat/zit al bij Tele2, en bedacht me later dat ik daar ook klantvoordeel mee kon krijgen. Dus ik heb de sim only van T-mobile geannuleerd. 

Nou kreeg ik vandaag ineens een e-mail dat er in My T-mobile een factuur van 25eu aansluitkosten klaar staat. Ten eerste kan ik deze factuur niet in T-mobile zien, want het nummer is/wordt niet in gebruik genomen, dus kan ik het niet toevoegen. Ten tweede, het lijkt me sterk dat ik moet betalen voor een aansluiting terwijl ik helemaal niet wordt aangesloten. Ik heb het abonnement geannuleerd.

Kunnen jullie hier naar kijken en dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 May 2023, 22:24

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BullBou 

De factuur wordt automatisch geïncasseerd meestal na een week ongeveer, maar je hebt wel een bevestiging van de annulering?

Het zou in dat geval goed moeten komen.

Hallo @BullBou 

De factuur wordt automatisch geïncasseerd meestal na een week ongeveer, maar je hebt wel een bevestiging van de annulering?

Het zou in dat geval goed moeten komen.

Hey @Waqqas, bedankt voor je snelle antwoord! Ik heb per mail een bevestiging van de opzegging gehad. 

In de mail van de factuur staat dat ik een nieuw t-mobile abonnement heb en dit de eerste factuur is.

Dit wordt dan wel geïncasseerd en later terug gestort?

Reputatie 7
Badge +15

@BullBou 

Misschien wordt het bedrag niet meer geïncasseerd maar mocht dat wel gebeuren dan kan je het bedrag binnen 2 weken terug verwachten 👍

@BullBou

Misschien wordt het bedrag niet meer geïncasseerd maar mocht dat wel gebeuren dan kan je het bedrag binnen 2 weken terug verwachten 👍

Oke top, bedankt voor je hulp en fijne avond nog!

@BullBou

Misschien wordt het bedrag niet meer geïncasseerd maar mocht dat wel gebeuren dan kan je het bedrag binnen 2 weken terug verwachten 👍

Hey @Waqqas, het is inmiddels meer dan 2 weken geleden dat de aansluitkosten zijn geïncasseerd. Ik heb helaas nog niks terug ontvangen. Wat kan ik nu doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BullBou 

Ik wil dit graag voor je controleren. Was er wel een nummer gekoppeld aan de factuur die je hebt ontvangen? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

 

Hi @BullBou 

Ik wil dit graag voor je controleren. Was er wel een nummer gekoppeld aan de factuur die je hebt ontvangen? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

 

Er was inderdaad een nummer aan gekoppeld. Ik heb je de gegevens in een privébericht gestuurd

@Hajar @Waqqas Het is nu ruim een maand geleden en ik heb nog steeds geen bedrag ontvangen... Kan een jullie er mee aan de gang gaan?

Reageer