Beantwoord

Abbonement wijzigen

  • 15 March 2024
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Hallo,

 

 

 

Ik had een abbonement van 20GB en dit is verhoogd met 5GB naar 25GB i.v.m. het half jaar bestaan van Odido. Daarnaast heb ik zojuist klantvoordeel gekregen dus is mijn totale internet nu 50GB. Dit verbruik ik maandelijks niet. Als ik mijn abbonement nu verlaag naar 10GB krijg ik dan nog steeds de 5GB erbij omdat Odido een half jaar betsaat plus een verdubbeling via het klantvoor waardoor mijn totaal op 30GB uit komt? 

 

 

 

Ik hoor het graag van jullie.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 18 March 2024, 12:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tim Bouten 

Dubbele data is het nieuwe klantvoordeel dus zolang je recht hebt op klantvoordeel heb je ook dubbele data, de 5GB vervalt bij het vernieuwen.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Tim Bouten, welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid! Het klopt dat als je je abonnement verlaagd naar 10 GB, je nog steeds 5 GB erbij krijgt en een verdubbeling (als je Klantvoordeel hebt). Je komt dan inderdaad uit op een totale data van 30 GB, superfjin toch? 😁

Je kunt altijd één keer per maand een wijziging maken in je abonnement. Dit kun je heel gemakkelijk doorvoeren via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/abonnement/wijzigen#selecteren en deze gaat ook per direct van start! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer