Beantwoord

Abonnement definitief ontkoppelen?

  • 15 December 2023
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Hoi. Ik heb twee mobiele abo's oorspronkelijk van T-mobile. Voor abo 1 had ik een account 1 aangemaakt, voor 2 niet. Ik probeerde abo 2 toe te voegen aan mijn account 1 maar kreeg een nondescriptive error (vergeten). Ik maakte toen een account 2 aan voor abo 2, probeerde het nogmaals; werd vertelt om abo 2 te ontkoppelen van account 2. Toen heb ik abo 2 ontkoppelt, maar ik kreeg nogmaals dezelfde nietszeggende error als de eerste keer toen ik abo 2 aan account 1 probeerde te koppelen.

 

Nu heb ik abo 1 ontkoppeld van account 1 om deze aan account 2 te koppelen. Het ontkoppelen leek te werken, maar nu als ik abo 1 op account 2 probeer te koppelen, zegt die dat abo 1 alreeds gekoppeld is, ook al zegt account 1 geen gekoppelde abonnement te hebben. Ik kan abo 1 ook niet terugkoppelen aan account 1.

 

Sorry voor het verwarrende taalgebruik. Hopelijk kan iemand van de support mijn abo 1 definitief ontkoppelen voor mij. Graag geef ik meer info.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 18 December 2023, 12:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Odidope, allereerst van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. 2 abonnementen en 2 accounts klinken verwarrend, maar ik ben al die accounts gelukkig al gewend. Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens van beide abonnementen? Dan ga ik voor je aan de slag!

06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je e-mailadres.

Laat het me ook weten welk e-mailadres/abonnement verwijderd moet worden en met welk e-mailadres/abonnement je wil blijven inloggen. Komt helemaal goed! 😄

Reageer