Beantwoord

abonnement eerder verlengen

  • 7 May 2023
  • 2 reacties
  • 302 Bekeken

Ik kan vanaf 28 juni mijn abonnement verlengen maar mijn oude toestel is niet meer goed. Gaat steeds uit en wordt snel heel warm. Kan ik eerder een abonnement verlengen met het nieuwe toestel? Ik wil die oude wel in een keer afbetalen. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 May 2023, 09:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Anna73 

Je kan hiervoor een Early Renewal afsluiten, neem een kijkje op deze pagina bij kan ik mijn abonnement vervroegd verlengen? (Veelgestelde vragen) voor de voorwaarden en meer.

Reputatie 4

Goedemorgen @Anna73

 

Wat onze Superuser @Waqqas inderdaad correct aangeeft; je kunt ervoor kiezen om eerder dan de toegestane termijn van 4 maanden voor de einddatum van je contract al een bestelling m.b.t. contractvernieuwing te plaatsen. Je vernieuwing gaat dan óók pas in als je huidige contract is afgelopen, maar je kunt dan nu al een bestelling plaatsen zodat je meteen een nieuwe telefoon kunt bestellen (een handige optie als je huidige toestel kuren heeft). Dit heet dus een 'Early Renewal' (vervroegde vernieuwing) en daarvoor betaal je eenmalig adminstratiekosten ad. €71,12. Deze worden dan op je volgende factuur in rekening gebracht. Je kunt een Early Renewal alleen telefonisch aanvragen dus ik zou je willen vragen om als je hiervoor kiest vooral even te bellen met onze verkoopadviseurs op het nummer 0800-8104 (gratis).

Reageer