Abonnement niet te koppelen - eSIM daardoor waarschijnlijk niet te activeren

  • 24 October 2023
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Ik had een T-Mobile account maar die werkt niet meer, kan er niet meer mee inloggen. Dan dus een MijnOdido account geopend maar dan kan ik mijn abonnement niet koppelen omdat deze zeer waarschijnlijk aan dat oude account is gekoppeld. Kan ook geen gebruikersnaam+wiachtwoord wijzigen via een mailadres omdat mijn mailadressen niet meer worden herkend, behalve dan van het nieuwe Odido-account.

Graag had ik nog wel toegang gehad via het oude account. Nu lukt het me bijvoorbeeld ook niet om mijn nieuwe eSIM te activeren omdat het abonnement dus niet te benaderen is via het nieuwe account

Hajar van Odido 6 maanden geleden

Hi @Eeneen11 

Het kan zijn dat ik je account moet verwijderen en dat je dan met je e-mailadres een nieuw account aanmaakt. Geen zorgen je zal dezelfde gegevens zien als dat je bij je T-Mobile account zag alleen is het nu omgezet naar Odido. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Eeneen11 

Het kan zijn dat ik je account moet verwijderen en dat je dan met je e-mailadres een nieuw account aanmaakt. Geen zorgen je zal dezelfde gegevens zien als dat je bij je T-Mobile account zag alleen is het nu omgezet naar Odido. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

PB is verstuurd

Reageer