Beantwoord

abonnement opzeggen

  • 21 September 2023
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hierbij een vraag over mijn mobiel abonnement. Ik heb per eind augustus mijn mobiele abonnement opgezegd bij Tele2, wat nu Odido is. Hiervoor zou ik als het goed is een eindfactuur krijgen, maar die heb ik nog niet ontvangen. Echter heb ik in september een nieuwe factuur ontvangen voor de maand september. Ik vroeg me af of de klantenservice mij verder kan helpen, omdat ik op dit moment geen toegang heb tot de mobiele app van Odido. Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door eric 21 September 2023, 14:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @deni123 ,

Heb je rekening gehouden met een maand opzegtermijn? En heb je een bevestiging van de opzegging gekregen? De abonnementen worden vooraf gefactureerd, dus als deze op 1 september nog actief was wordt deze gefactureerd en in oktober pro rato gecrediteerd.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @deni123 Heb je rekening gehouden met de maand opzegtermijn?

Sorry @eric  Knijp

Bedankt voor uw antwoord. Ik denk ook dat het waarschijnlijk te maken heeft met de opzegtermijn van een maand. Ik zal mijn factuur van oktober nog even afwachten. 

Reageer