Beantwoord

Abonnement terugdraaien

  • 23 April 2024
  • 16 reacties
  • 144 Bekeken

Ik heb een nieuw abonnement genomen. Van Unlimited Data 19.4 naar Unlimited Plus 600 Mbit/s? 

Had gehoopt op een hogere snelheid op mijn vakantieadres, maar helaas.

Bij koop op afstand heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen mag je je verlenging annuleren.

Kan ik dan weer terug naar mijn Unlimited Data 19.4 Abonnement?

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 April 2024, 21:53

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @bitterpete 

Ja, volgens mij heb je dan weer je oude abonnement.

Dank je. Ga ik het proberen.

Ik heb sinds de tijd van T mobile door een vriend van me een manager een abonnement voor mijn zoontje afgesloten met alle blokkades en limieten, zodat hij geen extra kosten kan maken. Jaren is dit goed gegaan totdat t mobile ódido werd. Een abbonement van 11 euro werd opeens 300. Een medewerker vertelde me dat ik het abbonement had gewijzigd. Heel apart: ik heb nog nooit mijn abbonement gewijzigd nog na de aanschaf contact met de klantenservice of medewerker gehad. Hoe kan mijn abonnement opeens veranderd zijn? Had ik dit geweten had ik nooit een gsm-abonnement voor mijn zoontje genomen. Dit heb ik gedaan omdat mijn zoontje niet bij mij woont. Ook vertelde een andere medewerker via de chat dat het systeem van ódido waterdicht is en ik moet maar betalen en dat ik pech heb. Graag een deftige uitleg en oplossing na jarenlange klant bij jullie. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Francissoi ,

Als jij een abonnement afsluit en je leent dat uit , dan blijf je verantwoordelijk voor wat er met dat abonnement gebeurd. Daarom kunnen  minderjarigen kunnen geen abonnement afsluiten.  T-mobile had geen abonnementen met belplafonds en via my-odido kun je wel blokkade 's instellen en opheffen! voor o.a. premium nummers en buitenland roaming.  Dus geen idee waar die 300 euro vandaan komt,  maar op de factuur specificatie vind je dat natuurlijk wel en kun je een goed gesprek voeren met je zoon. Als je 100% niet meer wil laten uitgeven door hem, dan is een prepaid kaart de beste oplossing 

Grappig dat is het juist ik had blokkades erop laten zetten. Laat me maar meteen duidelijk zijn. Ik ben zelf werkzaam bij t mobile geweest en heb daar vrienden die daar ook managers zijn en die hadden de blokkades vanaf dag 1 erin gezet. Dus dit is wel het geval altijd geweest! Wel makkelijk om te zeggen van mijn zoontje! Ik deze klacht bij Tros radar neerleggen en ook hoger op bij jullie! Hoe kan het dat opeens de blokkades weg zijn??? 

Mooi dat Cristien het berichtje leuk vindt, is dat je leidinggevende die je punten moet geven. Belachelijk dat jullie zo met klanten omgaan 

Reputatie 7
Badge +14

Tja, blokkades die je buiten de normale paden erop zet is uiteindelijk geen onderdeel van de propositie.  Als producten worden gelift en geshift, dan vallen zaken die in de systemen zijn "gehacked" buiten de boot. Blokkade's die wel worden aangeboden staan in my-odido en in de app. Die kunnen natuurlijk ook weer overrulled worden door iemand met de inloggegevens. 

Je zult toch eens met je zoon het gesprek moeten aangaan waar die kosten aan gemaakt zijn. Dat heet opvoeding. 

Niemand heeft inloggegevens. Dus jij wilt nu zeggen dat het fraude is?? Mijn zoontje heeft ook geen inloggegevens. Dit is belachelijk. Is dit hoe jij tegen klanten praat en spreekt over een klantenservice medewerker. Jij bent goed opgevoed?? 

Conclusies trekken zonder door te vragen en jezelf verdedigen. Ruime denker ben jij. Vraag me af hoe jij wordt gecoacht.

Reputatie 7
Badge +14

Dit is een forum he. Je praat hier met andere klanten. Als mijn zoon 300 euro aan kosten zou maken dan gaat er toch echt een goed gesprek gevoerd worden. En daarom is juist prepaid zo geschikt. Krijgen ze besef dat gebruik van een mobiel geld kost. Dan weet je ook zonder te laten hacken van systemen dat het je nooit meer geld kwijt bent dan de uplaad vouchers.

Blokkades gaan er niet zomaar af door een spook en opvoeding?? Me zoon woont niet bij mij. Dus makkelijk praten heb je 

Het zou nooit mogen dat hij extra kosten kon maken jaren zaten de blokkades erop. Ik ben de enige beheerder in de app en niemand heeft deze gegevens. Lijkt eerder dat je klant van ódido bent ook voor ze werkt 

Reputatie 7
Badge +14

De enigste blokkades die formeel gesupport worden zitten in de app en my-odido.  Zaken die jij als oud medewerker zelf in de systemen hebt laten knutselen zijn geen onderdeel van de propositie waar jij later rechten aan kunt ontlenen.

Mocht de betaling van de factuur lastig zijn in jouw situatie,  dan kun je met Odido ëen betalingsregeling afspreken. 

Ik heb er niet zelf aan geknutseld. Elke klant kon zulke blokkades erop zetten. 

Ik ga dit niet betalen, wanneer het de fout is van het bedrijf. Doei! Weet je dat ik van dit geld een maand boodschappen kan doen? 
 

het is te gek voor woorden dat door een fout van Ódido in ervoor op moet draaien. Veel succes, volgens mij werk je zelf bij Ódido. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Francissoi, hierbij allereerst je eerste en laatste officiële waarschuwing. Ik heb je eerder al gevraagd je eigen topic te starten over jouw situatie en aangegeven dat het niet de bedoeling is om meerdere ongerelateerde topics te 'vervuilen' met dezelfde reactie. Ik adviseer je de huisregels goed door te nemen om actief te kunnen blijven op de Community. Dit is een klant-helpt-klant Community. @Cristien en @eric zijn klanten, net als jij, die dagelijks vele andere klanten helpen. Wij waarderen ze. Dus we waarderen en accepteren het niet dat je ze in meerdere topic aanvalt en vals beschuldigd. 

Dat gezegd hebbende; laten we kijken naar wat er aan de hand is en hoe we je kunnen helpen. Ik zie dat je mijn collega Diëgo ook hebt gesproken en dat hij een case voor je heeft doorgezet naar het Fraude-team om jouw situatie te controleren. We wachten hun onderzoek geduldig af en dan zal duidelijk worden wat we voor je kunnen doen. Jouw casenummer: 70611472

Nogmaals; we helpen je alsnog met alle liefde, maar wel op een normale manier. Zodra ik meer duidelijkheid heb uit de case, laat ik het je uiteraard weten! 

Reageer