Beantwoord

Abonnement verlengen en wijzigen naar unlimited lukt steeds niet

  • 20 February 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Ik zou graag mijn abonnement willen verlengen en deze graag willen wijzigen naar unlimited start, alleen dit weigert ie continu en het goedkoopste unlimited abonnement gaat ook niet, als ik nog lager ga dan downgrade ik mijn abonnement van 20gb naar 15gb en ik heb de hoeveelheid mobiele data op een beetje fatsoenlijke mbps snelheid toch wel echt nodig aangezien ik best wel zware apps onderweg gebruik die veel data en snelheid eisen en soms wel meerdere tegelijk op verschillende apparaten op hotspot. Ik vraag me nu eigenlijk af waarom dit niet via de App gaat en wat ik eraan kan doen om dit wel te laten lukken, want het einde van mijn abo is nu toch wel heel kort dag geworden. 

icon

Beste antwoord door Sam van Odido 20 February 2024, 14:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jesse24121999 

Je ziet Unlimited Start wel bij abonnement wijzigen staan? Heb je dit ook via de website geprobeerd en wat is de foutmelding die je krijgt wanneer je Unlimited Start wilt nemen?

Reputatie 1

Hi @Jesse24121999, fijn dat je onze Odido Community gevonden hebt! Leuk dat je nog een tijdje bij ons wil blijven. Begrijp ik goed dat het niet lukt op het moment dat je jouw abonnement via onze app probeert te verlengen? Helpt het wellicht als je deze een keer opnieuw opstart? Via onze website heb je ook de mogelijkheid om een verlenging aan ons door te geven. Lukt het daar wel? Mijn collega's van de telefonische klantenservice kunnen je eventueel ook hierbij helpen. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0800 0092 en kunnen alle mogelijke opties met je bespreken. Ik weet zeker dat we iets moois voor je hebben! 😊

Reageer