Beantwoord

Abonnement vernieuwen via belsimpel, maar voordeel van Odido houden

  • 25 November 2023
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, ik wil mijn abonnement verlengen en ook een nieuwe telefoon daarbij nemen, alleen via Odido is de telefoon die ik wil niet beschikbaar, dus wilde ik dat doen via belsimpel.nl.

Alleen het internetabonnement dat ik via belsimpel kan krijgen (met Odido-klanten korting) is veel duurder dan wat ik kan krijgen als ik het verleng bij Odido zelf.

Is er een manier dat ik de telefoon die ik wil hebben kan kopen via belsimpel en dan via Odido mijn nieuwe abonnement kan krijgen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 November 2023, 11:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rsfrog 

Welk abonnement probeer je te bestellen en welke prijzen zie je daarvoor bij Odido en Belsimpel? Normaal zou hier geen verschil in moeten zitten.

Hallo @rsfrog 

Welk abonnement probeer je te bestellen en welke prijzen zie je daarvoor bij Odido en Belsimpel? Normaal zou hier geen verschil in moeten zitten.

Op de Odido-app kan ik mijn abonnement verlengen met een 20 GB (15 GB zonder black friday) + 120 min bellen voor 11 euro per maand deal, maar op de belsimpel website kost datzelfde deal 15 euro per maand.

Reputatie 7
Badge +15

@rsfrog

Ik zie €15 voor 15+5GB en 120 min bij Odido en hetzelfde bij Belsimpel.

Toestel bij Belsimpel en abonnement via Odido afsluiten is niet mogelijk of je verlengt met een sim only en koopt het toestel ergens los maar ik twijfel of je wel 11 euro zal gaan betalen voor dat abonnement of dat het een fout is.

@rsfrog

Ik zie €15 voor 15+5GB en 120 min bij Odido en hetzelfde bij Belsimpel.

Toestel bij Belsimpel en abonnement via Odido afsluiten is niet mogelijk of je verlengt met een sim only en koopt het toestel ergens los maar ik twijfel of je wel 11 euro zal gaan betalen voor dat abonnement of dat het een fout is.

Als het sowieso al niet kan ga ik er dan wel van uit dat het een fout is of iets anders. Tenminste erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +15

@rsfrog 

Laatst was er ook iemand die €11 zag voor dit abonnement maar dan op Belsimpel, achteraf kreeg diegene een factuur van Odido waarop €15 stond.

Reageer