Beantwoord

Account verwijderen

  • 15 September 2023
  • 4 reacties
  • 579 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste Odido, 

Ik heb geen Tele2 account meer, want nummer allang opgezegd. Mijn vrouw is niet in staat een nieuw account aan te maken, want haar nummer is aan mijn emailadres gekoppeld. Ik krijg een SMS op een nummer die ik niet meer heb. 

Ik heb hier minimaal 5x over gebeld, maar jullie kunnen het maar niet oplossen. Zo moeilijk kan het niet zijn lijkt me? 

Graag hulp aub!!! 

Kunnen jullie aub mijn account verwijderen "[persoonsgegevens verwijderd door moderator]" zodat mijn vrouw er 1 kan aanmaken?

Bedankt

icon

Beste antwoord door jvo71 18 September 2023, 12:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jvo71

Ik heb het Odido account dat was gekoppeld aan jouw e-mailadres verwijderd. Zou je vrouw het later vandaag of morgen nogmaals kunnen proberen? Dan is de ontkoppeling ook verwerkt. Ik hoor graag of het is gelukt!

Hi @jvo71

Ik heb het Odido account dat was gekoppeld aan jouw e-mailadres verwijderd. Zou je vrouw het later vandaag of morgen nogmaals kunnen proberen? Dan is de ontkoppeling ook verwerkt. Ik hoor graag of het is gelukt!

 

Het is gelukt dankjewel! 

Hi @jvo71

Ik heb het Odido account dat was gekoppeld aan jouw e-mailadres verwijderd. Zou je vrouw het later vandaag of morgen nogmaals kunnen proberen? Dan is de ontkoppeling ook verwerkt. Ik hoor graag of het is gelukt!

Beste Hajar, 

Zou je mijn emailadres kunnen verwijderen uit de post of de post verwijderen?

Dank! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jvo71 Fijn dat het is gelukt! Je e-mailadres had ik al verwijderd zoals je hierboven kunt zien! 😊

Reageer