Beantwoord

Adres wijzigen bij T-Mobiel mobiel abonnement

  • 21 November 2022
  • 2 reacties
  • 318 Bekeken

Hallo,

Ik vroeg mij even af, in verband met dat ik net verhuisd ben naar een ander adres, maar het wel goed kan dat dit tijdelijk is, of je verplicht bent je adres te wijzigen in je gegevens bij T-Mobile bij een mobiel abonnement bij een verhuizing. Momenteel staat dit adres nog op het adres van mijn ouders, daar woonde ik hiervoor namelijk, en ik heb geen probleem met dat dit zo blijft. Maar ik kon hier verder geen informatie over vinden.

 

Verder nog even een andere vraag, nu ik toch bezig ben, heeft T-Mobile ook maandelijks opzegbare data only / onbeperkt data mobiele abonnementen? Zo ja zou ik dit ook graag via T-Mobile afsluiten maar zo nee zal ik dat toch elders moeten doen.

 

Bedankt, vriendelijke groet, Dominique

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 November 2022, 23:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DRDeinum 

Dit staat er in de algemene voorwaarden :

Je bent er verantwoordelijk voor dat de gegevens die je bij het afsluiten van het Abonnement aan ons hebt verstrekt correct zijn. Als je verhuist of een ander e-mailadres krijgt, zal je dat tijdig aan ons doorgeven zodat wij over de juiste gegevens beschikken om je per post of mail te bereiken.

Verder kun je hier een data sim only nemen.

Dank voor de snelle reactie! Qua post e.d. vind ik het echter ook prima als het nog bij het oude adres blijft, volgens mij loopt alles via de mail en ben vrij vaak niet in mijn eigen woonruimte maar bij mijn ouders, dus qua (eventuele) post vind ik het daar ook geen probleem. Denk ook dat het qua post/bezorging iets beter geregeld/veiliger is waar zij wonen. 

Reageer