Beantwoord

Afbetalen smartwatch

  • 2 November 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Er zijn hier al andere topics over, maar ik wil met spoed mijn toestelkrediet afbetalen, maar deze is voor mijn smartwatch niet zichtbaar. Medewerker aan de telefoon kon mij niet helpen (gaf aan dat er geen krediet is), maar online in mijn account zie ik hem staan, maar is er geen optie om deze af te betalen.

 

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 3 November 2023, 13:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als de afbetaling per maand onder de € 10,- zit dan is er geen sprake van een lening die geregistreerd is bij het BKR.

De afbetaling per maand is 36 euro, en is BKR geregistreerd, dus vandaar dat ik het ook wil afbetalen.

Reputatie 6
Badge +6

De afbetaling per maand is 36 euro, en is BKR geregistreerd, dus vandaar dat ik het ook wil afbetalen.

Hallo @PietBeau, je kunt je toestelkrediet van zowel je telefoon als je SmartWatch in één keer afbetalen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/abonnement-en-instellingen onder het kopje '’toestelkredieten'’. Probeer je dit in de app? Ik zou je willen vragen om even in te loggen via een browser of een laptop om te kijken of je het dan wel te zien krijgt! 

 

Ik verneem het graag van je! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer