afspraak niet nagekomen

  • 31 July 2023
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Ik wordt overdag gebeld op mijn werk over het verlengen.  Spreek met degene af dat ze mij na half 6 terugbellen. Maar nooit teruggebeld. Hierbij gaat het om 4 abonnementen verlengen. Ga je naar de winkel wordt je als een hond behandeld. Omdat je vraagt of ze je terug kunnen bellen de klantenservice en dan krijg je als antwoord als het je niet bevalt kun je overstappen naar een andere provider want hun konden verder ook niets doen.

Kom op  T mobile waar zijn jullie mee bezig!!!!!!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wat altijd het beste werkt is het gewoon in eigen hand te houden. Via my-tmobile kun je precies zien welke abonnement er te verlengen is en wat de mogelijkheden zijn. Ook kun je het direct afsluiten.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Timmermans Planque
Uiteraard is dit niet de bedoeling en zeker niet zoals het hoort.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning van de moderators.
Als het beter uitkomt mag je ook zelf bellen. 

Als je wil, kun je ook even bellen met het salesteam op dit nummer tel: 0800-7123 

Dit kan op werkdagen tussen 08:00 – 19:45 en op zaterdag tussen 09:00 – 17:15. 
 Misschien kan je daar vragen waarom ze niet hebben teruggebeld. Zelf denk ik dat ze erg druk waren (een aannamen van mij)
Meestal zijn de aanbiedingen gelijkt aan de website dus stel je er niet te veel van voor.

Groetjes

 

We helpen je graag
Stel je nieuwe abonnement samen via My T‑Mobile of bel gratis naar 0800-7123. Je bent ook van harte welkom in onze T‑Mobile shop.

Reageer