Beantwoord

Annuleren bestelling mobiel

  • 12 September 2023
  • 17 reacties
  • 341 Bekeken

Beste, ik wil mijn bestelling met bestelnummer: 200004175 annuleren. Het gaat om de Flip met abbonement. 

Ik ontvang graag een bevestiging. 
groet! 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 13 September 2023, 09:25

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marir 

Wat jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Is daar een specifieke reden voor? Ik heb je verzoek opgevolgd en je bestelling geannuleerd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Ik wil me bestelling annuleren 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ouassim 

Wat jammer dat je dat wilt doen. Mag ik vragen wat de reden daarvan is? Heb je ook een ordernummer voor mij en kun je aangeven om wat voor soort bestelling het gaat? 

Ja dat heb ik dat is 200905138

Het gaat om een iPhone 15 pro Max met nieuwe abonnement is eigelijk niet nodig is n duurt allemaal lang

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ouassim, thanks voor het ordernummer. Niet leuk dat je wil annuleren, maar ik heb het wel direct voor je geregeld. Je bestelling is zojuist geannulerd! 

Hoi, ik wil graag mijn bestelling met bestelnummer 200831881 annuleren. Ik stap over naar een andere provider 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LoraineS Jammer dat je ons gaat verlaten. Ik heb bij deze je bestelling geannuleerd. 

Hallo, Ik wil graag mijn bestelling annuleren. Het gaat om een iPhone 15 Pro NT met bestelnummer 201546756. Ik ga deze ergens anders bestellen met kortere levertijd. Alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Jerryvb, ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Niet leuk dat je bij ons langer moest wachten, en ik hoop dat je hem snel in handen hebt!

Hallo Marciano,

 

ik wil een bestelling annuleren (202403741), maar telefonisch lukt dat niet. Kan jij dat voor mij regelen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tarahumara 

Ik heb je bestelling geannuleerd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Krijg ik daar nog een bevestiging van per mail of zo?

Goedemiddag, ik wil graag mijn bestelling met bestelnummer 203993687 annuleren. Ik stap over naar een andere provider na een mooie aanbieding.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rickster, ik zie dat je bestelling gisteren is geannuleerd!

ik heb een maand geleden een niuwe iphone 15 pro bestelling (  202944833) 

en ik heb him nog niet binnen en ik wil graag dit bestilling anuuleren! hoe kan ik dat doen? 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ritta, ik begrijp heel goed dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk in handen wil hebben. Je hebt een van de populairste modellen gekozen en ik verwacht dat je hem tussen 8 en 22 december ontvangt. Wil je hem echt annuleren? Stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie (die je bij je bestelling hebt doorgegeven). Dan annuleer ik direct je bestelling!

Reageer