Automatisch 2 jaar verlengt?

  • 16 November 2023
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Beste lezers,

Ik ben er zojuist achter gekomen dat mijn mobiele abonnement voor internet is verlaagd zonder dat dit met mij besproken is.

Daarnaast ontdek ik dat mijn abonnement automatisch met 2 jaar is verlengd zonder dat die besproken is met mij? Ik krijg de klantenservice niet telefonisch te pakken, de chatbot werkt niet en er is geen e-mailadres beschikbaar?

De service die odido biedt is echt slecht. Ik hoop via deze weg toch antwoord te krijgen op mijn vragen.

Isaak


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @IsaakE Weet je zeker dat je dit niet zelf hebt gedaan? Odido verlengd nooit zomaar iemand zijn contract.

Als je contact is afgelopen kan je zelf verlengen of opzeggen met een maand opzegtermijn.

Je contract stopt nooit automatisch je moet dus altijd zelf actie ondernemen, tot die tijd loopt je contract door. 
Verhogen en verlagen kan je ook zelf regelen.

 

 

Hallo @CrisTien 

Ik ben een tijdje geleden wel gebeld door Odido, een dame wat ik mij kan herinneren. Ze gaf aan dat mijn abbo inderdaad bijna verliep en dat ik een nieuwe moest. Ik heb toen aangegeven niet te willen vastzitten aan 2 jarig abbo maar maandelijks. 
 

ik denk dat daar wat fout is gegaan.

Reputatie 7
Badge +14

@IsaakE Dat denk ik ook, maar als dit is gebeurd moet je ook een nieuw contract hebben ontvangen in je mailbox.  Je bent nooit verplicht te verlengen. Als je tevreden bent kan je zolang als je verkiest het abonnement laten doorlopen.
 

Maandelijkse abonnementen bestaan niet bij Odido (T-Mobile) 

Reageer