Beantwoord

Bellen NAAR landen binnen de bundel

  • 11 December 2023
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Ik zoek een mobiel abonnement met weinig data (2 G bijvoorbeeld) maar MET 120 minuten bellen vanuit Nederland NAAR landen binnen de EU. 

Mij is verteld dat dit met meerdere abonnementen mogelijk is, maar dit heb ik op de ODIDO site niet kunnen vinden. Is er iemand die helderheid kan verschaffen? Of moet ik toch op zoek gaan naar een andere provider?

icon

Beste antwoord door eric 11 December 2023, 20:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Volgens mij is dit het goedkoopste.

 

https://www.hallobuitenland.nl/goedkoop-bellen-naar/duitsland

Reputatie 7
Badge +14

Bij nieuwe Odido abonnementen is vanaf Unlimited basis 120 minuten van NL naar EU inbegrepen. Het unlimited Premium kent onbeperkt bellen van NL naar EU nummers (en Zwitserland, turkye en usa)

De website die @theocoppes kan ik niet echt aanbevelen. Je belt namelijk naar een premium 09xx nummer, dat neemt op en dan ga je al betalen. Daarna kun je het Duitse nummer ingeven en wordt de verbinding opgezet. Als die persoon niet opneemt of bezet is leidt het tot niets maar betaal je wel al die tijd voor dat 09xx nummer.

Ik heb het even nagekeken en zie nu dat ik bij de laatste verlenging een nieuw abonnement heb gekregen en hierdoor mijn 120 minuten bellen naar landen binnen europa ben kwijtgeraakt. Dit ondanks dat mijn abonnement duurder is geworden.

Als ik verder kijk naar de andere grote provider is odido hiermee ook niet markt conform.

Na meer dan 20 jaar T-mobile wel erg jammer :(

Dus voor alle andere lezers iets om goed in de gaten te houden. Er zijn wel degelijk grote providers die deze service nog steeds bieden ...

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Het is altijd goed om te kijken wat voor jou nodig is als je een abonnement aanschaft of vernieuwd.  Er valt wat te kiezen. Zo zit er in een deel van de Odido unlimited abonnementen inderdaad bellen naar EU nummers, maar in sommige ook data verbruik naast NL en EU in Turkye  Zwitserland en de USA. Maar voor sommige klanten zal dat overkill zijn.

Reageer