Beantwoord

Beltegoed niet bijgeschreven

  • 9 January 2021
  • 14 reacties
  • 333 Bekeken

Hallo,

Heb eergisteren mijn beltegoed opgewaarderd ma is nog niet bijgeschreven.

 

Groet.

icon

Beste antwoord door Hajar 18 January 2021, 07:56

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @McCORMICK 

Zou je mij een privebericht kunnen sturen met antwoorden op de volgende vragen? Dan kan ik dit doorzetten naar de technische afdeling en gaan zij achterhalen waar je beltegoed is. 

  • Duidelijke probleemomschrijving:
  • Opwaarderen/Registreren via:
  • Datum/tijd van de opwaardering/registratie:
  • 06-nummer:
  • Bankrekeningnummer van de klant :
  • Email adres wat gebruikt wordt:
  • Terugbelnummer:

Hallo,

Dat zou ik graag willen doen maar ik haal de mb bundel altijd uit mijn prepaid tegoed bundel. Daar krijg je wel direct een vesnter van dat gelukt was maar daar heb ik toen geen screenshotje van gemaakt.

Maar daar kan ik nu niet ergens zien dat ik betaalt hebt. 

Groet

Reputatie 7
Badge +20

Hi @McCORMICK,

Zou je wederom een screenshot kunnen delen waarop de betaling te zien is voor de bundel die niet is toegevoegd? Deze hebben we sowieso nodig om te kunnen nagaan of er inderdaad iets verkeerd is gegaan. We zien je reactie graag tegemoet!

Hallo,

Ik heb vanmorgen een Internet NL+EU (herhalend): 300 MB bundel oegevoeg aan mij verbruiks te goed. Deze bundel is wel van mij beltegoed gegaan maar niet geactiveerd.

Heb later nog een bundel toegevoegd en deze werd wel geactiveerd gelukkkig.

Nou heb ik voor 1tje wel betaalt maar geen bundel

Groet

Reputatie 7
Badge +20

Hi @McCORMICK 

Ik heb je ook een privebericht gestuurd omdat ik nog wat informatie nodig heb. Ik zie je reactie graag tegemoet!

 

Hallo @Hajar 

Gewoon via de t-mobile site online opwaarderen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @McCORMICK 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Op welke manier heb je opgewaardeerd? Via T-Mobile of een externe partij als opwaarderen.nl? Kun je weer een screenshot delen? Dan kan ik dit ook doorzetten naar de specialisten. 

Hallo, nou heb ik 2 dagen geleden mijn beltegoed weer opgewaardeerd maar nu kreeg ik later een sms met "opwaarderen is mislukt",  maar er is wel geld van mijn rekening. Maar ik heb geen beltegoed, het is dus toch mislukt.

Zou je nog een keer kunnen helpen @Hajar,?

Ja super

Reputatie 7
Badge +20

Hi @McCORMICK 

Bedankt voor het delen van de screenshot. Daar was ik inderdaad op aan het wachten. Ik heb tegoed toegevoed dus als je nu op My T-Mobile kijk dan zie je dat het is bijgeschreven. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reputatie 7
Badge +20

Beste @McCORMICK  Hopelijk is er nog een moderator. Ik geef dit onderwerp wel even extra door. 
Maar ik weet niet of ze dit vandaag nog kunnen oplossen.

Groetjes.

Hallo, heb hier vorige week ook contact over had met iemand van t-mobile. Ik zou voor zaterdag reactie krijgen maar nog niet gehad. 

Hier bij screenshot. Misschien kunt u mij verder helpen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @McCORMICK 

We ervaren wat problemen mee met het opwaarderen van PrePaid tegoed, maar geen zorgen ik help je graag verder! Zou je een screenshot kunnen delen van je afschrijving, dan zorg ik ervoor dat je tegoed wordt toegevoegd. Zorg er wel voor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn.  

Reageer